سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جریمه نقدی جزای واحد شن شویی متخلف

واحد تولیدی شن شویی مستقر در یکی از شهرستان‌های خراسان جنوبی، به دلیل رعایت نکردن استاندارد‌ها به جزای نقدی محکوم شد.

واحد تولیدی شن شویی مستقر در یکی از شهرستان‌های خراسان جنوبی، بدلیل تولید، توزیع و فروش کالا‌های مشمول مقررات استاندارد اجباری بدون دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران به جزای نقدی محکوم شد.

 دستورانی مدیرکل استاندارد خراسان جنوبی گفت: واحد تولیدی شن شویی با توجه به اینکه دارای فرآورده‌های سنگدانه بتن فاقد پروانه کاربرد علامت استاندارد بوده و تذکرات کتبی مکرر در خصوص رعایت استاندارد‌های را مورد توجه قرار نداده است و نیز نسبت به توزیع گسترده آن در سطح استان اقدام کرده متخلف شناخته شده است.

او افزود: این تخلف واحد تولیدی، اولین بار است که در خراسان جنوبی منجر به صدور حکم و اقدام واحد مربوطه موجب حصول حکم قضایی شده و تخلف مدیریت واحد محرز و مسلم و بنابر حکم دادسرای عمومی و انقلاب محکوم شد.

دستورانی گفت: واحد تولیدی شن شویی خراسان جنوبی، بدلیل تولید، توزیع و فروش کالا‌های مشمول مقررات استاندارد اجباری بدون دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران و گواهی آزمایش فنی از مقامات صلاحیتدار و موضوع بند ۱ و ۲ ماده ۴۰ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد مصوب سال ۹۶، محکوم به پرداخت جزای نقدی، به مبلغ ۳۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان شد.

مدیر کل استاندارد خراسان جنوبی از تمام واحد‌های تولیدی استان خواست نسبت به اخذ پروانه کاربرد علامت استاندارد برای تمام محصولات تولیدی خود که مشمول استاندارد اجباری هستند در سریع‌ترین زمان ممکن، اقدام کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.