سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزادی ۱۸۹ زندانی در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل امور زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی چهارمحال و بختیاری، از آزادی ۱۸۹ زندانی در سال ۱۴۰۲ به همت ستاد دیه استان خبر داد.

اولین نشست اعضای ستاد دیه استان با رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری در محل سالن کنفرانس اداره کل دادگستری استان برگزار شد.

در این نشست محمد رزم رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در جشن‌های گلریزان باید از ظرفیت‌های صدا و سیما و نهاد‌های مختلف برای تهییج افکار عمومی نسبت به اقدام خداپسندانه آزادی زندانیان استفاده شود تاکید کرد: با توجه به در پیش بودن اعیاد شعبانیه و ایام ماه مبارک رمضان لازم است زمینه برگزاری جشن‌های گلریزان با مشارکت حداکثری دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف فراهم شود.

وی افزود: در همین راستا می‌بایست مکاتبات لازم با استانداری، فرمانداری‌ها، دفاتر امامان جمعه انجام تا مقدمات برگزاری باشکوه جشن‌های گلریزان و جذب هرچه بیشتر کمک‌های خیران صوررت پذیرد.


بیشتر بخوانید


در این نشست حمیدرضا حیدری مدیرکل امور زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان طی گزارشی از آزادی ۱۸۹ نفر زندانی در سال ۱۴۰۲ به همت ستاد دیه استان خبر داد و افزود: مجموعه بدهی این زندانیان مبلغ ۲۵۵ میلیارد تومان بوده است.

وی گفت: در حال حاضر نیز پرونده ۱۰۹ نفر زندانی با مجموع بدهی ۱۹ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان در ستاد دیه استان در حال پیگیری است و امیدواریم با صلح و سازش، گذشت شکات و کمک‌های خیران بتوانیم زمینه آزادی این افراد را فراهم آوریم.

همچنین در این نشست مجید صیادی رئیس ستاد دیه استان نیز با اعلام اینکه در سال ۱۴۰۱ بیش از ۲ میلیارد تومان از سوی مردم در جشن‌های گلریزان برای آزادسازی زندانیان کمک گردید اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون نیز مبلغ ۲ میلیارد و ۷۸۳ میلیون تومان در قالب جشن‌های گلریزان جمع آوری شده است. 

وی افزود: علاوه بر این مبلغ یک میلیارد تومان نیز در طول ماه‌های گذشته جمع آوری و ۱۵ میلیارد تومان نیز از سوی نهاد ریاست جمهوری برای کمک به پرداخت بدهی محکومان مالی تخصیص یافته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.