سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه میزبان اکران تعدادی از فیلم‌های جشنواره بین المللی فیلم فجر

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت : کرمانشاه امسال میزبان اکران تعدادی از فیلم‌های چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر خواهد شد.

جمال برفی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری جشنواره از ۱۵ تا ۲۲ بهمن ماه گفت : هنوز تعداد فیلم‌های اکران شده در استان قطعی نشده، اما حداقل ۱۶ فیلم در استان طی مدت برگزاری جشنواره اکران می‌شود.

وی از اکران فیلم‌های این جشنواره در دو سینمای آزادی و فرهنگ خبر داد و افزود: روزانه دو سانس در ساعت ۱۸ و ۲۰ در این دو سینما برای اکران فیلم‌های جشنواره در نظر گرفته شده است.

وی افزود: اکران فیلم‌ها در هر دو سینما خواهد بود، طوری که اگر فیلمی در سینما آزادی اکران شود، در سانس بعد در سینما فرهنگ نیز اکران خواهد شد.

برفی ظرفیت سینمای آزادی را بیش از ۵۰۰ نفر و ظرفیت سینما فرهنگ را بیش از ۴۶۰ نفر اعلام کرد.

وی با بیان اینکه فروش بلیت فیلم‌های جشنواره از سه روز پیش از شروع جشنواره آغاز می‌شود، افزود: علاقمندان برای بازدید فیلم‌ها باید بلیت را از سایت‌های www.gisheh ۷.ir یا سایت www.cinematicket.ir خریداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: در جشنواره فروش حضوری نداشته و افراد باید تنها از طریق سایت خرید بلیت انجام دهند.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در خصوص قیمت بلیت‌های این جشنواره هم گفت: قیمت بلیت در جشنواره مشابه روز‌های عادی سینما است و افزایش قیمت نداریم.

وی افزود: قیمت بلیت برای سینما‌های ممتاز و پردیس بین ۶۰ تا ۸۰ هزار تومان شناور است، اما این اجازه داده شده که برای سینما‌های ممتاز که دو سینمای استان را شامل می‌شود کف قیمت تا ۴۰ هزار تومان هم پایین بیاید.

برفی خاطرنشان کرد: در ایام اکران فیلم‌های جشنواره فجر، بلیت نیم بها (روز‌های دوشنبه و سه شنبه) نداریم .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.