سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از ۲۳ دی ماه؛

ثبت‌نام اعتکاف ١۴٠٢ در زرند آغاز می‌شود

داوطلبان شرکت در مراسم اعتکاف فرصت دارند از ۲۳ دی ماه تا ۲ بهمن ماه برای شرکت در این برنامه معنوی نام نویسی کنند.

حجت الاسلام قلیزاده رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زرند ضمن بیان اینکه اسلام دینِ انزوا و گوشه گیری نیست و حتی با آن به مخالفت پرداخته است، گفت: از آنجا که دست و پا زدن در مسائل مادّی تمایل به دنیا را در انسان افزایش می‌دهد و گاه آدمی را از یاد خدا و توجه به امور معنوی باز می دارد و به خود مشغول می‌کند، در اسلام برنامه‌ای داوطلبانه برای برطرف ساختن این آفت روحی تدارک دیده و آن مراسم معنوی اعتکاف نام دارد.

وی افزود: امسال مراسم معنوی اعتکاف به همت شورای هیئات مذهبی برگزار می شود که داوطلبان شرکت در این مراسم معنوی فرصت دارند از ۲۳ دی ماه تا ۲ بهمن ماه برای شرکت در این برنامه معنوی نام نویسی کنند.

 دبیر ستاد اعتکاف شهرستان زرند مهلت انصراف از اعتکاف را نیز تا همین تاریخ اعلام کرد و بیان داشت: افراد می‌توانند در ساعات اداری با مراجعه به اداره تبلیغات اسلامی زرند به آدرس بلوار جنت انصراف خود را اطلاع دهند.

وی تصریح کرد: با توجه به محدود بودن ظرفیت مساجد، با تکمیل ظرفیت، دیگر امکان ثبت‌نام امکان پذیر نیست، لذا داوطلبان در اولین فرصت ثبت‌نام خود را قطعی کنند.

حجت الاسلام قلیزاده بیان داشت: ضمنا لینک ثبت نام ۲۳ دی ماه در کانال اداره تبلیغات اسلامی زرند به نشانی https://eitaa.com/khabar_t_zaranad اطلاع رسانی می شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.