سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دادگستری ریگان اعلام کرد:

پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی حوزه کودکان و نوجوانان در دستور کار دستگاه قضایی

رئیس دادگستری ریگان با تأکید بر لزوم مدیریت فعالیت‌های کودکان در فضای مجازی گفت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در حوزه کودکان و نوجوانان در دستور کار دستگاه قضایی است.

جواد دهقان در جلسه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی که با حضور مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان، معاونین، مدیران و مشاوران مدارس شهرستان ریگان برگزار شد، اظهار داشت: برنامه‌های مشترکی فی مابین سیستم قضایی و آموزش و پروش برای ارتقای دانش حقوقی دانش آموزان، فرهنگ سازی در راستای کاهش آسیب‌ها و انحرافات اجتماعی در این شهرستان آغاز شده است.

وی ضمن تسلیت به جامعه فرهنگی شهرستان و خانواده معزز شهدای دانش آموز حادثه تروریستی گلزارشهدای کرمان، بیان داشت: در جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، خانواده‌ها و مدارس باید تعامل و ارتباط مستمر داشته باشند.

این مقام قضایی ضمن تشریح آسیب‌های فضای مجازی برای کودکان و نوجوانان، افزود: بایستی خانواده‌ها و مسئولان مرتبط نسبت ساماندهی و مدیریت فضای مجازی و کنترل فعالیت‌های کودکان و نوجوانان اهتمام ورزند تا آینده سازان نظام گرفتار آسیب‌های اجتماعی نشوند.

وی باتوجه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه، گفت: همواره جامعه فرهنگیان یکی از ارکان مهم و تاثیر گذار بر مشارکت حداکثری در انتخابات بوده اند که جای قدردانی دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.