سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تتیس اولین تیم مازندرانی در مسابقات کشوری بولینگ

برای اولین بار تیم بولینگ تتیس تنها نماینده مازندران به دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور اعزام شد.

برای اولین بار تیم بولینگ تتیس تنها نماینده مازندران با حمایت همه جانبه وحید شیردل شورکایی به دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور به صورت تیمی و انفرادی اعزام شد.

مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی استان‌های شیراز و تهران، به صورت رفت و برگشت برگزار شد و تیم بولینگ تتیس استان مازندران نیز با حضور بازیکنانی، چون هانی قدمی شورکایی، حامد براتی، فرشاد کریمی، سعید علیزاده، سعید گنجی و سعید جلالی از خوزستان به این مسابقات اعزام شد.

این اعزام در حالی صورت گرفت که تیم تتیس استان مازندران در کمتر از ۱۰ روز تشکیل شده بود و با کمترین امکانات وارد مسابقات شد.

این تیم که با درایت وحید شیردل شورکایی که به تازگی به عنوان سرپرست کمیته بولینگ مازندران معرفی شده، تشکیل شد، می‌تواند با کسب تجربیات لازم از حضور در چنین رویداد‌هایی به روز‌های آینده خوشبین باشد.

وحید شیردل شورکایی، تنها مربی و داور بین المللی رشته ورزشی بولینگ در استان مازندران است که در کنار این مسئولیت‌ها حمایت مالی تیم تتیس مازندران را نیز عهده دار است.

تشکیل تیم تتیس مازندران قطعا اقدام موثری برای جذب جوانان به رشته‌های جدید و جذاب ورزشی است که می‌تواند به توسعه ورزش منجر شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.