سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی ۱۶ نقطه حادثه خیز در معابر شهر کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به شناسایی ۱۶ نقطه حادثه خیز در معابر شهر کرمانشاه گفت : رفع این نقاط با حضور و مشارکت دستگاه‌های متولی سرعت خواهد گرفت.

حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در حاشیه بازدید از برخی معابر شهر کرمانشاه، گفت : امروز با همراهی شهردار، معاون دادستان، مدیر دفتر فنی استانداری و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی به صورت میدانی از برخی نقاط بازدید صورت گرفت و تصمیمات خوبی برای رفع نواقص و مشکلات آن‌ها اتخاذ شد.

حاجیان با اشاره به شناسایی ۱۶ نقطه حادثه خیز در معابر شهر کرمانشاه گفت: رفع این نقاط با حضور و مشارکت دستگاه‌های متولی سرعت خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: رفع این نقاط با حضور و مشارکت دستگاه‌های متولی سرعت خواهد گرفت.

وی با اشاره به فوت ۹۱ نفر در حوادث ترافیکی درون شهری کرمانشاه در ۸ ماه گذشته و رشد ۱۵ درصدی افراد جان باخته نسبت به مدت مشابه سال قبل گفت: در بازدید صورت گرفته از بلوار سرحدی و منتهی به میدان طاق بستان مقرر شد شهرداری سرعت گاه نصب شود و همچنین یک برج نوری اداره‌ی برق انجام دهد.

شهردار کرمانشاه افزود: اقدامات شهرداری برای اصلاح نقاط حادثه خیز خصوصاً در حوزه‌های رفع معضلات ترافیکی، ایمن سازی معابر و کاهش تصادفات، اقدامات خوبی هم انجام شده است.

نوروزی گفت: قرارگاه کاهش تصادفات به میزبانی پلیس تشکل و تصمیمات خوبی از جمله همین بازدید‌های میدانی گرفته شد.

وی با بیان اینکه تعداد خودرو‌های کرمانشاه با معابر شهری تناسبی ندارد، گفت: بر همین اساس معابر جدیدی در حال احداث بوده و تعدادی نیز مورد بهره برداری قرار گرفته‌اند، ضمن اینکه تا هفته‌های آینده هم معبر جدید دیگری احداث خواهد شد.

وی تکیه بر ناوگان حمل و نقل عمومی و افزایش توان این ناوگان برای ارتقا خدمات رسانی به شهروندان را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: لازم است برای تشویق و ترغیب مردم به استفاده از ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی فرهنگ سازی صورت گیرد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.