سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان پنجمین استان پرمخاطره در کشور

سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان سمنان از این استان به عنوان یکی از پرمخاطره ترین استان های کشور نام برد و گفت: سمنان جز پنج استان پرحادثه در کشور است

درخشان گفت: یکی از موثرترین اقدامات در جهت کاهش آسیب‌های ناشی از حوادث این است که دستگاه‌های تصمیم گیر بر شناسایی نقاط حادثه‌خیز و پرخطر تمرکز کرده و برای مدیریت حوادث در این نقاط، اقدامات لازم را انجام دهند.

وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر استان سمنان با استفاده از حداکثر ظرفیت، در جهت افزایش آمادگی مردم در برابر مخاطرات و کمک به تاب آوری اجتماعی تلاش می‌کند.

وی افزود: استان سمنان جزو ۵ استان اول کشور در وقوع حوادث است و با توجه به تنوع حوادث، در سمنان نیازمند نگاه و توجه ویژه در امر پاسخ به بحران است.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان سمنان تاکید کرد: یقینا هلال احمر با استفاده از نیروی امدادی ماهر و توانمند خود به عنوان بازوی اجرایی موثر در موضوع مدیریت بحران حضور خواهد داشت اما برای ارتقای سطح آمادگی خانوارها در برابر حوادث و همچنین کاهش آسیب مخاطرات، به توسعه آموزش‌های عمومی در جامعه و همچنین توسعه انبارهای امدادی و پشتیبانی با حمایت‌ ویژه مجموعه مدیریت بحران استان نیاز داریم.

طاهریان مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان نیز در این دیدار گفت: تلاش ما و مجموعه مدیریت بحران بر این بوده که حضور نیروهای امدادی را در محل حوادث تقویت کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.