سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقام ارشد حماس:

رژیم صهیونیستی حاکمیت و امنیت هیچ کشوری را به رسمیت نمی شناسد

عضو ارشد جنبش حماس گفت: ترور شهید صالح العاروری توسط رژیم صهیونیستی باعث تضعیف اراده این جنبش نخواهد شد.

حمدان در کنفرانس خبری در باره ترور العاروری نایب رئیس دفتر سیاسی حماس اظهار کرد: دشمن با ترور شهید العاروری نشان داد که به هیچ کدام از قوانین و معاهدات بین المللی احترام نمی‌گذارد.

عضو ارشد حماس تصریح کرد: ما از دشمن انتقام خواهیم گرفت و بزرگترین انتقام ما، آزاد کردن قدس شریف و بیرون راندن دشمن و بازگشت فلسطینی‌ها به سرزمینشان خواهد بود.

اسامه حمدان خاطرنشان کرد: شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه به ۲۲ هزار و ۹۲۰ نفر و در کرانه باختری به ۳۲۱ نفر رسیده است و بیش از هفت هزار فلسطینی همچنان در زیر آوار هستند.

وی افزود: این بدان معنی است که چهار درصد از مردم غزه، شهید، زخمی یا مفقود الاثر شده اند.

به گفته وی، رژیم اشغالگر صهیونیستی، ۷۰ درصد از تأسیسات و زیرساخت‌های مدنی غزه را با هدف وادار کردن فلسطینی‌ها به آوارگی و ترک سرزمینشان، نابود کرده است و ۳۰ بیمارستان این منطقه از کار افتاده است.

عضو ارشد حماس افزود: تاکنون ۱۰۹ خبرنگار در بمباران‌های ارتش اشغالگر شهید شده اند که این به معنی نقش بر آب شدن تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای وادار کردن جهان به پذیرش روایت این رژیم از جنگ و تلاش برای کشتن حقیقت است.

او تصریح کرد: دشمن، خانه‌های فلسطینی‌ها را با ساکنان بی گناهشان به آتش می‌کشد که آخرین نمونه آن، قتل عام خاندان ابوعلبه در جنایت صبح امروز اشغالگران است.

به گفته وی، دشمن صهیونیستی، از مجموع ۳۲۵ اثر تاریخی غزه، ۲۰۰ اثر را نابود کرده است. با این وجود، مقاومت همچنان بر حفظ خاک و سرزمین خود تأکید دارد و موشک هایش همچنان به طور روزانه به قلب سرزمین‌های اشغالی شلیک می‌شود.

عضو ارشد حماس افزود: مقاومت گزینه‌های زیادی در اختیار دارد و دشمن از منطقه شمالی غزه عقب نشینی کرده است و فقط در مناطق غربی آن، حضور دارد.

حمدان تصریح کرد: نیرو‌های مقاومت همچنان در مواضعشان در شمال غره حضور دارند و اشغالگران بدون دستیابی به هیچ کدام از اهدافش و آزاد کردن اسرای صهیونیست از منطقه خارج شده اند.

او خاطرنشان کرد: دشمن نتوانسته و هرگز نخواهد توانست ملت فلسطین را از خاک و سرزمینشان آواره کند و در زمینه دستیابی به اهدافی که درصدد تحقق آن‌ها در خان یونس و مناطق مرکزی نوار غزه بود کاملا ناکام بوده است.

وی افزود: اسرای صهیونیست جز در صورت تمکین رژیم صهیونیستی به شروط تعیین شده از سوی مقاومت فلسطین آزاد نخواهند شد.

عضو ارشد جنبش حماس همچنین گفت: کرانه باختری به طور مداوم مورد حملات اشغالگران قرار می‌گیرد و نیرو‌های مقاومت در آن منطقه، ثابت قدم در حال مقاومت هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.