سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احتکار کالاهای اساسی در هرمزگان

رئیس پلیس امنیت عمومی هرمزگان از کشف یک انبار احتکار کالا‌های اساسی مواد غذایی در بندرعباس خبردادو گفت: در بازرسی از انبار مورد نظر انواع مواد غذایی واقلام سوپری کشف شد. 

سرهنگ مهدی بشارتی  رئیس پلیس امنیت عمومی هرمزگان گفت: ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان، در اجرای طرح مقابله با پدیده احتکار و مبارزه با برهم زنندگان امنیت و نظم اقتصادی با انجام گشت زنی‌های هدفمند پنهان و آشکار در یکی از محلات بندرعباس، یک انبار احتکار کالا‌های اساسی را شناسایی و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی با حضور نماینده شرکت پخش مواد غذایی استان به محل اعزام و در بازرسی از انبار مورد نظر مقادیری انواع مواد غذایی و اقلام سوپری احتکار شده کشف کردند.

سرهنگ بشارتی ارزش این محموله احتکار شده را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۱۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان هرمزگان اظهار داشت: در این رابطه به دلیل عدم پروانه کسب، اخطاریه پلمب صادر و پرونده قضائی تشکیل و به سازمان‌های ذیربط ارسال شد.

 این مسئول انتظامی از عموم شهروندان و مردم فهیم وقدر شناس استان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه فعالیت غیر مجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالای قاچاق توسط افراد سود جو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان و محتکران اقدام شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.