سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تامین زمین بیش از ۱۸۸ هزار واحد مسکونی در آذربایجان‌غربی

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: اراضی مورد نیاز برای ساخت ۱۸۸ هزار و ۱۲۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان تامین شده است.

سیدمحسن حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به روند اجرای طرح‌های مسکن گفت: تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان ۲.۵ برابر ظرفیت اعلامی بوده که در شهر‌ها و روستا‌های مختلف درنظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: در بخش مسکن روستایی نیز اراضی مورد نیاز تامین و در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی قرار گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی ادامه داد: استفاده از ظرفیت اراضی خالی داخل شهر و سپس بهره‌مندی از ظرفیت الحاق زمین در روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن با جدیت دنبال می‌شود و این استان از جمله موفق‌ترین استان‌های کشور در این خصوص به شمار می‌رود.

حمزه لو افزود: تلاش برای اجرای کامل برنامه ۲ ساله بازآفرینی شهری برای نوسازی واحد‌های مسکونی در بافت‌های فرسوده شهری در آذربایجان‌غربی نیز در حال انجام بوده و ۶۶ درصد پیشرفت دارد.

وی گفت: از ۱۶ هزار و ۲۰۵ واحدی که قرار بوده در این راستا بازآفرینی شود، مقدمات نوسازی ۱۰ هزار و ۶۳۴ واحد مهیا شده است.

به گفته حمزه لو، ثبت در سامانه ستاد ملی و همچنین صدور پروانه ساختمانی از جمله اقدامات صورت گرفته در راستای نوسازی این واحد‌های مسکونی بوده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.