سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل پرونده برای ۵۰ مرغ فروشی متخلف کرمانشاه

کارشناس اداره گشت‌های مشترک تعزیرات کرمانشاه از رصد ویژه بازار مرغ از سوی تعزیرات حکومتی استان خبر داد و گفت : تاکنون برای ۵۰ مرغ فروشی متخلف کرمانشاه پرونده تشکیل شده است.

جلال محکی کارشناس اداره گشت‌های مشترک تعزیرات کرمانشاه با اشاره به اینکه همزمان با تلاطم بازار مرغ و در راستای مدیریت قیمت آن در بازار طرح نظارتی ویژه‌ای برای رصد بازار مرغ از ۲۱ آذر در کرمانشاه اجرا شده، گفت : این طرح همچنان ادامه دارد و بازار مرغ شامل واحد‌های صنفی و کشتارگاه‌ها در سراسر استان رصد می‌شود.

وی ادامه داد: در قالب این طرح گشت‌های مشترکی با حضور تعزیرات حکومتی و همراهی اداره کل صمت، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، بسیج اصناف و ... برای نظارت بر بازار داریم و رصد بازار مرغ به صورت روزانه انجام می‌شود.

کارشناس اداره گشت‌های مشترک تعزیرات کرمانشاه تاکید کرد: اگرچه اکنون تلاطم بازار مرغ تا حدودی فروکش کرده، اما نظارت‌ها ادامه دارد و با هرگونه تخلف از جمله گرانفروشی، کم فروشی و حتی میزان آب موجود در بسته‌بندی مرغ برخورد خواهد شد.

به گفته محکی، تاکنون از ۲۵۰ واحد صنفی عرضه مرغ در سطح استان بازدید به عمل آمده و برای ۵۰ واحد متخلف نیز پرونده تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه پرونده واحد‌های متخلف در اسرع وقت رسیدگی می‌شود، افزود: تاکنون موردی از تخلف منجر به پلمب را در واحد‌های عرضه مرغ نداشته ایم.

کارشناس اداره گشت‌های مشترک تعزیرات کرمانشاه بازرسی را محدود به واحد‌های صنفی ندانست و عنوان کرد: در قالب این طرح کشتارگاه‌های مرغ سطح استان نیز به صورت ویژه رصد می‌شوند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.