سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خاکسپاری شهدای انتظامی حادثه تروریستی گلزار شهدا در ۳ نقطه کرمان

همزمان با آیین تشییع شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدا، پیکر پاک دو شهید انتظامی در مناطق "بزنجان" و "کیسکان" بافت و یکی از شهدا هم در گلزار شهدای کرمان به خاک سپرده شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: صبح امروز مصلای امام علی (ع) شهر کرمان، میزبان آیین با شکوه تشییع شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدا با حضور رئیس جمهور، فرمانده سپاه و دیگر مسئولان کشوری و لشکری بود که طی این آیین با نوحه سرایی و چندین برنامه باشکوه دیگر یاد این شهدا گرامی داشته شد.

سردار فرشید افزود: جمعی از این شهدا از جمله شهید انتظامی"محمد پورشیخعلی"با همراهی مردم ولایی و همیشه همراه دیار کریمان برای خاکسپاری به جوار مرید دیرین خود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان و شماری دیگر نیز به زادگاه خود در شهر‌ها و روستا‌های اطراف منتقل و با مدیحه سرایی و ذکر مصائب اهل بیت علیهم السلام و دیگر برنامه‌ها به خاک سپرده شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با تسلیت مجدد به خانواده جمیع شهدای این حادثه و شهدای انتظامی تصریح کرد: در این آیین پیکر پاک شهید انتظامی سرگرد"رضا مداح" با حضور جمع زیادی از همرزمان و مردم در منطقه بزنجان شهرستان بافت و پیکر سردار شهید"مهدی علوی"در گلزار شهدای روستای"گنوئیه کیسکان" این شهرستان به خاک سپرده شدند که جا دارد از همراهی و هم نوایی عموم مردم فهیم و همیشه همراه دیار کریمان در برگزاری این آیین‌های باشکوه قدردانی کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
سید جلال موسوی
۰۹:۵۷ ۱۶ دی ۱۴۰۲
روحشان شاد و یادشان گرامی ببرکت اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم . عرض تبریک و تسلیت به محضر خانواده بزرگوار و بستگان و همشهریان نجیب بزنجان و بافت و کرمان و ایران اسلامی