سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار رئیس شورای اطلاع رسانی دولت با خانواده شهدای حادثه تروریستی راسک

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در جریان سفر به زاهدان با خانواده ۲ شهید حادثه تروریستی راسک دیدار و گفت‌وگو کرد.

«سپهر خلجی» رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در جریان سفر به زاهدان با خانواده ۲ شهید حادثه تروریستی راسک در سیستان و بلوچستان دیدار و گفت‌وگو و سلام رئیس‌جمهور به خانواده‌های این شهیدان را ابلاغ کرد.

خلجی در دیدار با خانواده شهید مسلم شجاعیان از افسران فراجا که در راسک خدمت می‌کرد، علاوه بر گفت‌وگو با همسر و فرزند این شهید نیروی انتظامی، با پدر و مادر شهید نیز دیدار و از آن‌ها بابت تربیت فرزند دلاور خود تقدیر کرد.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت سپس به دیدار خانواده شهید محمد حسن براهویی از دیگر شهدای نیروی انتظامی در حمله تروریستی به راسک رفت و با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در پایان این دیدار‌ها با بیان اینکه امشب توفیق داشتیم تا با خانواده شهدای والامقام نیروی انتظامی که در راسک به شهادت رسیدند، دیدار و گفت‌وگو کنیم اظهار کرد: در این دیدار‌ها خانواده شهیدان والامقام فراجا را زیارت کردیم و عرض تبریک و تسلیت به آن‌ها داشتیم. شهدای امنیت کشور، باعث آبرو و عزت برای کشور هستند و این عزیزان برای حفظ امنیت کشور به شهادت رسیدند؛ امیدواریم دعای این شهیدان شامل حال ما شوند و آنچه پدر و مادر شهید پیشاپیش نزد خدای متعال فرستاده‌اند، دستگیر این عزیزان در روز جزا شود و این شهیدان همه ما را شفاعت کنند.

در ۲ بامداد جمعه ۲۴ آذر ۱۰ تروریست با حمله به پاسگاه مرزی فراجا در شهرستان راسک اقدام به شهادت ۱۱ تن از مرزبانان نیروی انتظامی و مجروح کردن ۶ تن از نیرو‌های فراجا کردند که تعدادی از تروریست‌ها در درگیری تن به تن به هلاکت رسیدند و تعدادی نیز از مرز‌ها گریختند. مسلم شجاعیان، احسان بابایی، پوریا شیخ، ابوالفضل شهریاری، محمدحسن براهویی، علیرضا اکبر مزار، علی دشت‌پوری، حسن بابانیا، احمد خمری، مجید فیروزنیا و حمید رضایی‌امین شهدای حمله تروریستی به راسک هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.