سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دشمن از رویش های مکتب سلیمانی می ترسد

خطیب جمعه شهر یاسوج جنایت تروریستی کرمان را نشانه هراس دشمن از رویش های مکتب شهید سلیمانی عنوان کرد.

آیت الله سید نصیر حسینی امام جمعه شهر یاسوج در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بیان داشت: روز قیامت خواهد آمد و نظم کنونی جهان به هم ریخته می‌شود و آن روز انسان‌ها بر همه اعمال خود آگاه خواهند شد حتی آن اعمالی را که فراموش کرده اند. انسان‌های که از پروردگار خود غافل شده اند افسوس خواهند خورد. در آن روز انسان‌های که نسبت به واجبات بی تفاوت بودند و کار‌های منکر انجام می‌دادند راه چاره‌ای ندارند.
 
وی افزود:  سرانجام کسانی که اعمال صالح انجام دادند و دستورات پروردگار را پیروی کردند در بهشت ابدی رستگار خواهند شد. 
 
آیت الله سید نصیر حسینی اذعان داشت: روز یکشنبه مصادف است با سالروز کشف حجاب رضا خان است که به دنبال ولنگاری جامعه مسلمان ایران بود. بی حجابی زیر بنای بخش زیادی از گناهان است.
 
امام جمعه شهر یاسوج با بیان اینکه دشمنان خبیث‌ترین فرد که رضا خان بود را به ملت ایران تحمیل کردند و سپس وی را عزل و پسرش را به تخت نشاندند، عنوان کرد: امروز برخی‌ها به دنبال نشان دادند چهره خوب و معقول از دوران پهلوی هستند در حالی که ملت ایران دوران خفت بار پهلوی را از یاد نبردند. 
 
آیت الله سید نصیر حسینی عنوان کرد: شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی کرمان را به رهبر معظم انقلاب و مردم شریف ایران به ویژه خانواده های آنها تسلیت می‌گویم.
 
امام جمعه شهر یاسوج ادامه داد: از ابتدای انقلاب تا به امروز مردم ایران طمع تلخ ترور را چشیده اند و این اقدام ناپسند و زشت تروریستها در دستور کار دشمنان بود و وقتی دیدند مردم از این ترور‌ها بیمی ندارند جنگ هشت ساله را به ملت ایران تحمیل کردند.
 
وی بیان داشت: دشمنان تحریم، فساد و جنگ روانی بر علیه ملت ایران به راه انداختن و سپس داعش را به وجود آوردند. آمریکا با ساختن داعش به دنبالت ساخت امنیت کاذب برای رژیم صهیونیستی بود. داعش یک تیر را به سمت اسرائیل شلیک نکرد و این خود مهمترین سند از حمایت همه جانبه آمریکا از داعش است. کسی که کمر آمریکا و داعش را شکست سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود .
 
آیت الله سید نصیر حسینی گفت: داعش به دنبال تسخیر کشور‌های منطقه و در آخر به دنبال تسخیر ایران بود، اما حاج قاسم سلیمانی جلوی این گروه وحشی ایستاد و آن‌ها را شکست داد. آمریکا که از قدرت حاج قاسم سلیمانی ترس داشت در یک صبحگاه وی را به شهادت رساند. با شهادت حاج قاسم سلیمانی میلیون‌ها جوانه رویید، زیرا در مکتب اسلام شهید زنده است .
 
وی عنوان کرد: وقتی جهانیان تشییع جنازه این فرمانده شجاع را دیدند بهت زده شدند به طوری تخمین زده شد که بین۵ الی ۷ میلیون نفر در تشییع وی در تهران حضور داشتند.
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.