سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قطعنامه راهپیمایی سراسری محکومیت جنایت تروریستی در کرمان

در راهپیمایی سراسری محکومیت جنایت تروریستی در  گلزار شهدا ءکرمان، قطعنامه‌ای در پنج بند قرائت شد.

اقدام پست و رذیلانه به شهادت رساندن جمعی از هموطنان عزیزمان در زاد روز بانوی ملک و ملکوت و حلقه وصل رسالت و امامت و در سالروز شهادت سردار آسمانی و اسطوره ماندگار مقاومت و ایثار حاج قاسم سلیمانی که مزارش میعادگاه عاشقان و میقات دلدادگان است؛ دل‌های امت اسلام و مردم انقلابی ایران و خصوصا مردم شهیدپرور کرمان را درسوگ و ماتم فرو برد.

در این قطعنامه آمده است؛ این حرکت شرارت‌بار، که پشت صحنه آن سیاست‌های خصمانه‌ی آمریکای جنایتکار و رژیم منفور و خونخوار صهیونیستی و تفاله‌های کوردل و خوار و زبون تکفیری و زخم خوردگان از قدرت جبهه مقاومت بوده و نتیجه ضعف و ناکامی آنان در برابر شجاعت و دلاور‌ی های بزرگمردانی، چون شهید سید رضی موسوی (رحمه الله) است باید تاوان سنگین و بازدارنده‌ای را پرداخت نمایند.

در بخش دیگیری از این قطعنامه آمده است؛ ما ملت بزرگ ایران اسلامی از رهبران و فرماندهان جبهه قدرت‌مند مقاومت و نیرو‌های آزادیخواه در سراسر جهان میخواهیم تمامی مراکز منسوب به این رژیم خونخوار را آماج حملات خود قرار داده و شریان‌های اقتصادی و حیاتی این هیولای خونخوار را قطع نمایند.

در این قطعنامه آمده؛ از فرماندهان سپاه قدس و تمامی نیرو‌های نظامی و امنیتی می‌خواهیم برای تسلی داغ سنگینِ شهادت مظلومانه جمعی از مردم عزیز کشورمان، در سریعترین زمان ممکن پاسخ قاطع و کوبنده‌ای به پرورش یافتگان و مزدوران این رژیم سفاک داده و رعب و وحشت دیگری بر کانون شغالان صهیونیستی وارد نمایند.

در بخش دیگری از این قطعنامه آمده؛ از حرکت انصارالله یمن در حمله به منافع رژیم غاصب و جلاد صهیونیستی در آبراه دارالمندب حمایت کرده و اعلام میکنیم تا پایان آتش بس و محاصره مردم شریف و حماسه ساز غزه اهداف کلیدی ومهم صهیونیستی باید همچنان مورد حمله قرار گیرد.

در این قطعنامه آمده؛ از دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی میخواهیم با بررسی دقیق ابعاد این جنایت و اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از تکرار این حوادث دردناک هر چه سریعتر عوامل کوردل این اقدام شریرانه را دستگیر و شدیدا مجازات نمایند.

در بخش دیگری از این قطعنامه آمده است؛ مقاومت جانانه ملت مظلوم فلسطین و شجاعان غزه تمام محاسبات دنیای شرک و نفاق را برهم ریخته است.

ما ضمن حمایت از این ملت مقاوم و صبور و محکوم کردن جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی اسرائیل اعلام می‌کنیم برای همیشه در کنار فلسطین بوده و تا نابودی این رژیم جعلی آرام نخواهیم بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.