سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سیاسی استاندار بوشهر:

پروژه‌های امیدآفرین در استان بوشهر بزودی تکمیل می‌شوند

معاون سیاسی استاندار بوشهر گفت: با تلاش‌های انجام شده، پروژه‌های امیدآفرین در سطح استان بوشهر بزودی تکمیل می‌شوند.

اکبر پورات روز جمعه در نشست با اعضای شورا‌های اسلامی شهر استان بوشهر با تبریک روز زن و مادر و گرامیداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: انتخابات اسفند ماه امسال از اهمیت ویژه و بسزایی برخوردار است و همه ظرفیت‌های استان با جدیت در ایجاد فرمان رهبر معظم انقلاب باید پای کار باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه تمامی افراد جامعه باید به سهم خود در این انتخابات نقش‌آفرینی کنند، تصریح کرد: فعالیت و تلاش در راستای مشارکت حداکثری در انتخابات یک تکلیف همگانی است و انتخابات یکی از عناصر مهم در جهت حل مشکلات و پایه توسعه و تحولات به شمار می‌رود.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر خاطر نشان کرد: نتایج بررسی صلاحیت‌ها توسط هیأت نظارت اعلام خواهد شد و مبنای ما برگزاری انتخاباتی مسئولانه و نگاه برابر به همه داوطلبان و جریانات سیاسی است.

وی با تاکید بر اینکه ما مکلف به برگزاری انتخاباتی سالم و مطابق مر قانون هستیم، گفت: قطعاً از ظرفیت جوانان در جهت تبیین انتخابات و ایده و ابتکارات از نخبگان استفاده خواهیم کرد و باید بی‌طرفی در ستاد انتخابات ملموس باشد.

پورات خاطرنشان کرد: باید مراقبت لازم از امکانات و بیت المال از سوی شورا‌ها و دهیاری‌ها انجام شود تا در اختیار کاندیدای خاصی قرار نگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه روند تکمیل پروژه‌های امید آفرین در سطح استان تسریع شود، اذعان کرد: توسعه و پیشرفت شهر و روستا‌های استان بوشهر باید با اولویت برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی دنبال شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.