سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده دوران دفاع مقدس:

شهید سلیمانی برای ملت ایران عزت خلق کرد

سردار احمدی گفت: شهید سلیمانی با شهادت خود موجب خلق عزت برای ملت ایران شد.

سردار احمدی یکی از فرماندهان سپاه در دوران دفاع مقدس در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و سومین سالگرد رحلت آیت‌الله مصباح یزدی و محکومیت حادثه تروریستی کرمان که در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد، گفت: یکی از دلایل و انگیزه‌های دشمن از اینگونه جنایت‌ها به خیال خامشان کمرنگ کردن حضور و تجمعات مردمی است.

او با اشاره به بیان رهبر معظم انقلاب که قاسم سلیمانی را شاگرد مکتب امام راحل خواندند، افزود: سردار حاج قاسم سلیمانی با شهادت خود برای ملت ایران عزت خلق کرد.

سردار احمدی با اشاره به شهادت سردار مقاومت و رحلت آیت‌الله مصباح یزدی و شخصیت آنها، اظهار کرد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص این دو شخصیت، به تعبیر بنده اگر علامه مصباح‌ها در جامعه تقویت شوند قاسم سلیمانی‌ها خلق می‌شوند.


بیشتر بخوانید


این رزمنده دوران دفاع مقدس به سخنان رهبر فرزانه انقلاب در سخنرانی ۲۷ دی ۱۳۹۸ و تمسک به آیه پنجم سوره ابراهیم (ع)، اشاره کرد و ادامه داد: امروز اگر از فرعون یا موسی چهار هزار سال پیش حرف می‌زنیم باید فرعون و موسی امروز را هم بشناسیم.

او عنوان کرد: به گفته مقام معظم رهبری در مکتب قاسم سلیمانی، ایران محور است، اگر ایران ماند حرم الهی در مکه سالم می‌ماند، اگر ایران با اقتدار و عزت ماند حرم سیدالشهدا، سامرا، کاظمین و امام رضا (ع) سالم می‌ماند.

در این مراسم از ۲ اثر تولیدی نقاشی دیجیتال از چیزی نمی‌ترسیدم و قطعه موسیقی شهیدالقدس با حضور استاندار خراسان جنوبی، فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) و سایر مسئولان استانی رونمایی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.