سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده یگان موشکی حشدالشعبی:

شهادت برای ما بزرگترین مدال افتخار است

فرمانده یگان موشکی حشدالشعبی عراق گفت: شهادت، بزرگترین مدال افتخار بر سینه ماست و امروز اشک و لبخند ما برای شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس با هم آمیخته شده است.

ابوحیدر البصری روز پنجشنبه در همایش بین‌المللی «پیام طوفان‌الاقصی و اُفول نظام سلطه» در سالن «امیرکبیر» دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان افزود: شهدا جان خود را در راه خدا برای خاک، دین، مذهب و کشورشان نثار کردند و این مدالِ افتخار و نشانه عزت و شرف آنان است.

وی با تسلیت به خانواده شهدای حادثه تروریسی اخیر کرمان و محکوم کردن این عمل بُزدلانه آمریکا و رژیم صهیونیستی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای غزه و عملیات «طوفان‌الاقصی» ادامه داد: ما از اینکه این افراد دیگر در بین ما نیستند، ناراحت و از اینکه به مقام شهادت رسیدند؛ خوشحالیم.

حادثه تروریستی عصر چهارشنبه ۱۳ دی در گلزار شهدای کرمان؛ ۸۴ شهید و ۲۸۴ مجروح برجا گذاشته است.

فرمانده یگان موشکی حشدالشعبی عراق اظهار داشت: شهدا برای آرامش و امنیت ما، جان خود را تقدیم کردند و ما در مقابل آنان سر تعظیم فرو می‌آوریم چراکه در راه دفاع از دین و مقدسات به بزرگترین درجه مرگ یعنی شهادت در راه خدا رسیدند.

وی اضافه کرد: شهدا درس بسیار مهمی را از طریق جانفشانی و شجاعت به ما دادند و هیچ وقت از ذهن و قلوبمان فراموش نخواهند شد و هر روز و ساعت و دقیقه به یاد آن‌ها خواهیم بود.

البصری خاطرنشان کرد: اسامی شهدا در قلوب و نفوس جامعه جاویدان شده و نسل‌های کنونی و آینده، از جان گذشتگی آن‌ها را به خاطر خواهند سپرد.
فرمانده یگان موشکی حشدالشعبی: شهادت برای ما بزرگترین مدال افتخار است

کودک‌کشی، زمینه ریشه‌کنی صهیونیست‌ها را فراهم خواهد کرد

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی نیز در این همایش گفت: صهیونیست‌ها تاکنون بیش از ۶ هزار کودک را در غزه به شهادت رسانده‌اند، اما این جنایات و ظلم و ستم آن‌ها موجب ریشه‌کن شدن خودِ آن‌ها خواهد شد.

امیرحسین بانکی پور افزود: این کودکان که در این روز‌ها مظلومانه به شهادت رسیدند، زمینه تجلی اسم عزیزالمقتدر خداوند متعال را فراهم خواهند کرد و با کشتن آنان، ریشه فرعونیان زمان و این سلسله ستمگر و غاصب از بین خواهد رفت.

وی ادامه داد: رکوردشکنی که امروز صهیونیست‌ها در کشتن کودکان بی‌گناه نسبت به زمان فرعون انجام دادند و بیش از ۶ هزار کودک را به شهادت رساندند، مقدمه تجلی اسم عزیزالمقتدر خدا برای ریشه‌کن شدن صهیونیست‌ها و مقدمه‌ای برای شکل‌گیری امت مهدوی خواهد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۰۴ ۱۴ دی ۱۴۰۲
حالا شهادت و بهونه نکنید. تا ضعفتون و پوشش بدین
ناشناس
۱۸:۳۵ ۱۴ دی ۱۴۰۲
بهش میرسید
غفار
۱۸:۱۵ ۱۴ دی ۱۴۰۲
ایرانیهای احمق بدانند
تنهابااحترام گذاشتن به حقوق کشورهامیتوان امنیت ایجادکردوتاحدممکن درآرامش بود
بادخالت درامورعراق وسوریه امنیت ایران ازبین خواهدرفت ان شالله مرگبرایران
Zagrosian
۱۸:۱۲ ۱۴ دی ۱۴۰۲
منطقه آماده نابودی و محو همه پایگاههای ارتش تروریستی سنتکام است
و هر آن ممکن است پایگاههای آمریکای روی هوا روند