سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احتیاج به اعتبار برای اتمام طرح‌های ناتمام

رئیس اداره راه و شهرسازی ساوه و زرندیه گفت: اعتبارات مورد نیاز به اداره کل راه و شهرسازی جهت تعیین اعتبار در بودجه سال ۱۴۰۳ پیشنهاد شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی ساوه و زرندیه گفت: ۳۳۹ میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام بخش راه و مسکن شهرستان های ساوه و زرندیه از محل منابع استانی و ملی هزینه شد.

فضلی افزود: ۷۰ میلیارد ریال از این میزان اعتبار در طرح های زیرساختی شهرستان ساوه و ۲۶۹ میلیارد ریال نیز در طرح های زیرساختی شهرستان زرندیه هزینه شده است.

او ادامه داد: ۷۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده در شهرستان ساوه در سه بخش تکمیل طرح‌های ساختمان هواشناسی، مجتمع فرهنگی و هنری غرق آباد، اصلاح بعضی نقاط پرحادثه جاده ساوه - همدان هزینه شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی ساوه و زرندیه گفت: احداث باند دوم مسیر مأمونیه به اتوبان ساوه - تهران، باند دوم جاده قدیمی مأمونیه به زاویه به طول حدود شش کیلومتر و توسعه کتابخانه امام علی(ع) زرندیه از جمله محل های هزینه شده اعتبارات شهرستان زرندیه است.

فضلی افزود: با توجه به اینکه با این میزان اعتبار این طرح های نیمه تمام به اتمام نرسیده است اعتبارات مورد نیاز به اداره کل راه و شهرسازی جهت تعیین اعتبار در بودجه سال ۱۴۰۳ پیشنهاد شده تا در صورت تخصیص و تأمین طرح ها به اتمام برسد.

برچسب ها: طرح ، اعتبار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۵۴ ۱۴ دی ۱۴۰۲
احداث راه آهن ملایر همدان