سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی:

جابه جایی مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان مرکزی ۱۰ درصد افزایش یافت

یحیایی گفت: جابه جایی مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی این استان امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش یافت.

محمدرضا یحیایی رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: یک میلیون و ۳۱۱ هزار و ۷۶۷ مسافر از ابتدای سال جاری تاکنون توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان مرکزی به نقاط مختلف کشور جابه شدند که تعداد این مسافران نسبت به مدت مشابه سال گذشته روند افزایشی داشته‌ است.

وی ادامه داد: مقصد ۴۳۶ هزار و ۳۶۷ نفر از مجموع این مسافران دورن استانی و ۸۷۵ هزار و ۴۰۰ نفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان مرکزی به خارج از استان جابه جا شده‌اند.

رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: جابه جایی مسافران در این مدت در قالب ۱۱۰ هزار و ۲۷۹ سفر انجام شد که تعداد این سفرها نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱ درصد رشد داشته‌ است.

یحیایی خاطرنشان کرد:مبدأ عمده سفرهای انجام شده در این مدت شهرستان‌های اراک و ساوه و مقاصد این سفرها تهران و اصفهان بوده‌ است.

وی اضافه کرد: ۶۳۶ هزار و ۴۲۰ نفر در قالب ۳۶ هزار و ۵۳۰ سفر توسط اتوبوس، ۵۱۵ هزار و ۹۱۳ نفر در قالب ۶۷ هزار و ۸۲۵ سفر توسط مینی‌بوس و یا سواری جابه جا شده‌ است.

رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی اظهار کرد: حمل و نقل برون شهری استان با ۴۸ شرکت مسافربری اتوبوسی، سواری و مینی بوسی در پنج پایانه مسافربری انجام شده‌ که سه پایانه در شهرستان اراک، یک پایانه در شهرستان خمین و یک پایانه در شهرستان ساوه قرار دارد.

۶ هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع آزاد راه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن را راه های روستایی تشکیل داده‌ است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.