سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دومین کنگره استانی بانوان تاثیرگذار خراسان رضوی برگزار شد

دومین کنگره بانوان تاثیرگذار خراسان رضوی روز چهارشنبه همزمان با ولادت حضرت فاطمه (س) با حضور بیش از هزار بانوی فرهیخته این استان در سالن همایش‌های صدا و سیمای مشهد برگزار شد.

شیوا خوش نسب مدیر کل دفتر زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی گفت: امروز در خدمت بانوان تأثیرگذاری هستیم که در سامانه دومین کنگره زنان تاثیرگذار ثبت نام کرده اند.

او افزود: رویکرد اصلی این کنگره فراهم سازی در زمینه مشارکت و حضور فعالانه زنان در حوزه‌های مختلف از جمله عرصه‌های «علمی، پژوهشی و فناوری»، «سیاستگذاری و حکمرانی»، «گفتمان‌سازی و رسانه»، «فعالیت‌های اجتماعی»، «اقتصاد و کارآفرینی»، «تعلیم و تربیت»، «فرهنگ و هنر» و «ورزش» است.

مدیر کل دفتر زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی ادامه داد: امید است بتوانیم با شناسایی زنان تاثیرگذار در عرصه‌های مختلف در ادامه این کنگره، تحقق و اجرایی شدن تشکیل دبیرخانه دائمی این کنگره را در استان خراسان رضوی به صورت ملی دنبال کنیم.

خوش نسب بیان کرد: از زنان تاثیرگذار شناسایی شده در عرصه‌های مختلف می‌توان به صورت کنشگران فعال در حوزه حل مساله و اولویت‌های مزیت دار بهره برد.

او با اشاره به فرمایش امام راحل پیرامون نامگذاری روز زن تصریح کرد: نامگذاری روز زن مصادف با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) مسوولیت بانوان را چندین برابر کرده است.

مدیر کل دفتر زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی تاکید کرد: امید است در راستای برگزاری این کنگره بانوان به هنر ذاتی زنان شامل الگو بودن و الگوسازی آنان در خانه و خانواده و جامعه پی برده و آن را مورد توجه قرار دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.