سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به صدا در آمدن زنگ مقاومت در مدارس آذربایجان غربی

در سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، زنگ مقاومت در مدارس آذربایجان غربی به صدا درآمد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در مراسم نواختن زنگ مقاومت  در مدارس استان که همزمان با سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی،  در محل دبستان شاهد شهید کلانتری ارومیه برگزار شد، گفت: راه مقاومت به وسیله معلمان باید به دانش آموزان تبیین شود تا راه شهدا مغفول واقع نشود و لازم است همه در سیستم آموزشی به ویژه فرهنگیان این موضوع را همواره مدنظر داشته باشند.

علی مطهری اضافه کرد: جهاد تبیین باید با همت فرهنگیان عملیاتی‌تر شود چراکه با این امر و تبیین راه و منش سردار سلیمانی و شهدای ایران اسلامی، سلیمانی‌های بسیاری تربیت می‌شوند.

وی با تاکید براینکه شناساندن و جاودانه کردن راه سلیمانی به ماندگاری سیره او کمک می‌کند، ادامه داد: این موضوع باید با همت مدیران و معلمان در مدارس ساری و جاری باشد.

وی با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز مادر و هفته بزرگداشت مقام زن افزود: حضرت فاطمه (س) و انبیا و ائمه عامل فیوضات الهی هستند و اگر اعمال ما مطابق با سیره آنان باشد، می‌توانیم بگوییم که در مسیر حق گام برداشته ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اظهار کرد: بانوان ایران اسلامی در عرصه تعلیم و تربیت باید به این مسأله و انتقال اخلاق و سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) به دانش آموزان تلاش کنند.

حضور در کلاس‌های درس و تجلیل از بانوان معلم با اهدای شاخه گل بخش پایانی این آیین بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.