حجت الاسلام و المسلمین مظفری با بیان اینکه پاسخگویی به موقع مدیران دستگاههای اجرایی باعث رضایت مردم میشود، گفت: پاسخگویی مسئولان، جز وظایف قانونی مدیران دستگاههای اجرایی است و هر عنوان نیز زیر شاخصههایی دارد و اگر فردی دادخواست بدهد در سامانه مشخص میشود که نتیجه میگیرد یا نه و کار مدیران حقوقی این است که دائم به مدیران کل گزارش بدهند تا در جریان اقدامات صورت گرفته در واحدهای زیر مجموعهی خود قرار بگیرند و کمتر شاهد انتقادات و شکایات اربابان رجوع باشیم.
وی گفت: در اجرای احکام سعی شود ظرف یک، دو ماه آینده بیشتر پروندهها رفع و رجوع شوند که یکی از اهداف ما در سفرهای استانی همین است.
مظفری افزود: قانون از مدیران ریسک پذیر بیشتر حمایت میکند، زیرا نگاه ما، یک نگاه اصلاحی در جهت حمایت از دستگاههای اجرایی و رفع تنگناهای آنان است.
در این نشست بر نگاه تحولی و رفع و رجوع مشکلات اربابان رجوع در دستگاههای اجرایی استان جهت کاهش پرونده ها، اجرای عدالت و جلوگیری از ارجاع پروندهها به دیوان و صدور حکم دادرسی، تاکید شد.