سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هزار و ۳۲۰ پرونده تخلف اصناف در مهاباد تشکیل شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد با اشاره به انجام بیش از ۱۳ هزار و ۴۰۰ مورد بازرسی از اصناف در این شهرستان طی ۹ ماهه امسال گفت: در این بازدیدها، هزار و ۳۲۰ پرونده تخلف تشکیل شد.

حامد رمضانی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد با اشاره به اینکه بیش از ۱۳ هزار و ۴۰۰ مورد بازرسی از  اصناف صورت گرفته که در نتیجه آن هزار و ۳۲۰ پرونده تخلف تشکیل شده، گفت: ارزش پرونده‌های تخلف صنفی تشکیل شده  به ۵۰ میلیارد ریال می‌رسد.

وی اضافه کرد: احتکار، گران فروشی، درج نکردن قیمت، کم‌فروشی و عرضه خارج از شبکه از جمله مهم‌ترین تخلفات صورت گرفته اصناف مهاباد طی امسال بوده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد افزود: امسال برای نخستین بار با تشکیل جلسات با اصناف مختلف برای ۲۷ قلم کالای نرخ خدمات تعیین و به اصناف مرتبط اعلام و همچنین پروانه ۱۶ واحد معدنی غیرفعال و ۱۶ واحد خدماتی فاقد مجوز ابطال شده است.

رمضانی ادامه داد: همچنین در قالب گشت‌های مشترک شامل اتاق اصناف، بهداشت و درمان، اداره استاندارد، تعزیرات حکومتی، دامپزشکی، اماکن عمومی به همراه بازرسان این اداره، بازرسی از اصناف انجام شده است.

وی با بیان اینکه طرح بازرسی از اصناف همه روزه در ۲ شیفت کاری اجرا می‌شود، گفت: شهروندان نیز در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از گران فروشی، درج نکردن قیمت، تخلفات بهداشتی از طریق شماره ۱۲۴ و تلفن ثابت ۴۲۲۲۹۹۷۴ گزارش دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.