سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۷۰ درصد اشتغال کشور در حوزه وزارت صمت است + تصاویر

رئیس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری گفت: تکمیل زنجیره ارزش محصولات تولیدی یکی از شعار‌های اصلی دولت و وزارت صمت است.

شهرام زارع در نشست فعالان اقتصادی استان با فولادگر معاون هماهنگی و بهبود فضای کسب و کار وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه ۷۰ درصد اشتغال کشور در حوزه وزارت صمت است، اظهار کرد: اگر مشکلات مرتفع نشود، شاهد تعدیل نیرو در واحد‌های تولیدی هستیم.

رئیس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری افزود: واحد‌های تولیدی برای پایدار بودن نیازمند سرمایه در گردش و سرمایه ثابت هستند، تقاضا داریم تسهیلات تکلیفی برای این منظور در نظر گرفته شود.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به اینکه قطعی برق و گاز به صنایع آسیب وارد می‌کند، تاکید کرد: در راستای بهبود فضای کسب و کار باید شرایطی فراهم شود تا شاهد قطعی گاز و برق و توقف تولید نباشیم، میزان مصرف برق تمام صنایع استان به اندازه یک واحد بزرگ در کلان شهر‌ها است.

امین مالکی نائب رئیس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه تکمیل زنجیره ارزش محصولات تولیدی یکی از شعار‌های اصلی دولت و وزارت صمت است، اضافه کرد: درصدد هستیم تا در این استان به سمت تکمیل زنجیره ارزش محصولات حرکت کنیم.

وی با انتقاد از حضور کمرنگ هلدینگ‌های بزرگ دولتی برای سرمایه‌گذاری در این استان، گفت: البته این مسئله موجب شد تا فعالان اقتصادی استان به سمت سرمایه‌گذاری حرکت کنند و اقتصاد استان را به پیش ببرند که این موضوع یک نکته مثبت تلقی می‌شود.

مالکی با بیان اینکه در برخی از شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری زمین برای واگذاری وجود ندارد، ادامه داد: سرمایه‌گذاری نیازمند حمایت همه‌جانبه دولت از بخش خصوصی است. 

وی تاکید کرد: ظرفیت‌های بسیاری در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، باید تلاش کنیم تا توانمندی‌های بالفعل استان به منصه ظهور گذاشته شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
عبدالهی
۱۶:۰۷ ۱۳ دی ۱۴۰۲
برنامه ریزی های استاندار و نمایندگانمان میبایست تبدیل این استان به ابر صنعتی و طرحهای کلان و بزرگ و شهرها و شهرک‌های تولیدی و صنعتی فراوان در همه شهرستانهای سیزده گانه باشد