سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره‌گیری از سنت‌های ارزشمند در کیفیت بخشی به حوزه‌های علمیه تاثیرگذار است

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: سنت‌های حوزوی محصول تجربیات پیوسته در حوزه‌های علمیه است و اگر می‌خواهیم کیفیت بخشی امورات در حوزه‌های علمیه را دنبال کنیم باید به این جهت توجه داشته باشیم.

 آیت‌الله مصطفی محامی در دیدار اعضای اجرایی و اساتید حوزه علمیه سفیران زاهدان عنوان کرد: در شورای مدرسه باید چند نفر از اساتید نیز حضور داشته باشند چرا که در مواقعی نگاه اجرایی مسوولان مدرسه بر سایر جنبه‌ها غلبه می‌کند و حضور چند نفر از اساتید با نگاه جامع در شورای مدرسه منجر به توازن کار خواهد بود.

وی افزود: برنامه در نظر گرفته شده برای حوزه علمیه سفیران اگر به خوبی اجرا شود در امر تبلیغ کارآمدتر از دوره بلندمدت حوزه خواهد بود و باید تمام تلاش خود را در راستای اجرای درست برنامه به کار بگیرید.

امام جمعه زاهدان بر لزوم بهره‌گیری از سنت‌های ارزشمند حوزوی تاکید و بیان کرد: سیاست کلی در حوزه‌های علمی کیفیت‌گرایی است و هدف از حضور طلاب در حوزه‌های علمیه رشد علمی است نه صرفا ارائه مدرک و در مسائل آموزشی و فعالیت‌های علمی نباید به طلاب آسان گرفته شود.

وی اظهار کرد: باید طلاب محصل در حوزه علمیه سفیران را پالایش و بهترین افراد را انتخاب کنید تا سابقه حوزه علمیه سفیران درخشان باشد و افراد دیگر برای تحصیل در این مدرسه ترغیب شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.