سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی داستان‌نویسی به یاد لاله‌هادر سمنان ۳۰ دی است

دبیر علمی دومین جشنواره داستان‌نویسی «به یاد لاله‌ها» در دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان گفت: مهلت ارسال آثار داستانی به این جشنواره ملی تا ۳۰ دی ۱۴۰۲ تمدید شد.

مدیری  در نشست خبری با موضوع دومین جشنواره داستان‌نویسی «به یاد لاله‌ها» گفت: این جشنواره امسال با عنوان «شکوه شهادت» برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: دومین جشنواره داستان‌نویسی «به یاد لاله‌ها» با هدف بازتولید آزاد و هنری، معنامحور و امروزی از مفهوم شهید و شهادت با الهام از موضوعاتی چون سلوک عارفانه و حیات معنوی، باورهای دینی و میهن دوستانه، اطاعت از امام و مقام معظم رهبری، تاثیر فرهنگ عاشورایی، مسؤولیت‌پذیری، و عشق به شهادت و در چهار بخش دانش‌آموزی، دانشجویی، خانواده‌های شهدا و ایثارگران، و بخش آزاد درنظرگرفته شده است.

وی زمان برگزاری آیین اختتامیه دومین جشنواره داستان‌نویسی «به یاد لاله‌ها» را روز سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ بیان و اضافه کرد: مهلت ارسال آثار به این جشنواره ابتدا ۳۰ آذر درنظرگرفته شده بود ولی با توجه به استقبال از جشنواره و دریافت آثار فاخر، مهلت ارسال تا ۳۰ دی ۱۴۰۲ تمدید شد.

مدیری، افزود: تاکنون حدود ۱۰۰ اثر داستانی به دبیرخانه دومین جشنواره داستان‌نویسی «به یاد لاله‌ها» ارسال شده است و بیشترین داستانها از استانهای سمنان، تهران و خراسان رضوی بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.