سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز میزبان رقابت سربازان ماهر ۴ استان

معاون تربیت و آموزش سربازان فرماندهی انتظامی فارس گفت: سربازان فرماندهی انتظامی از ۴ استان فارس، کهکیلویه و بویر احمد، چهارمحال و بختیاری و بوشهر به میزبانی شیراز با هم رقابت کردند.

سرهنگ محمودی معاون تربیت و آموزش سربازان فرماندهی انتظامی فارس اظهار کرد: ۴۵ سرباز فرماندهی انتظامی از ۴ استان فارس، کهکیلویه و بویر احمد، چهارمحال و بختیاری و بوشهر به میزبانی شیراز به هم به رقابت پرداختند.

او با بیان اینکه این رقابت مهارتی در ۱۳ رشته و بین استانی است، افزود: در مرحله استانی، از فرماندهی انتظامی فارس ۱۸۲ سرباز در این رقابت شرکت کردند که ۱۳نفر به مرحله بین استانی راه یافتند.

سرهنگ محمودی گفت: سربازان مهارت دیده در هنگام خدمت در ۱۳ رشته تیراندازی، برنامه نویسی، تعمیر آبگرمکن، امداد و نجات، حفاظت فیزیکی، آشپزی، آمادگی جسمانی، عکاسی، آرایشگری، تعمیر برق خودرو، تعمیر خودرو‌های سبک و سنگین، در و پنجره سازی و نصب کولر‌های گازی با هم رقابت کردند.

معاون تربیت و آموزش سربازان فرماندهی انتظامی فارس با اشاره به مسابقات کشوری این رقابت ها، گفت: از هر رشته یک سرباز منتخب و به مسابقات کشوری که قرار است همزمان با دهه فجر برگزار شود، اعزام می‌شوند.

فرماندهی انتظامی فارس از سال ۹۶ و آغاز دوره مهارت آموزی سربازان تا کنون برای ۱۴ هزار سرباز گواهینامه مهارت صادر کرده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.