سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشن عبادت و بندگی ۳ هزار دانش آموز دختر بیرجندی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند گفت: تعداد ۳ هزار دانش آموز دختر بیرجندی امروز جشن بندگی و عبادت خود را برگزار کردند.

بهدانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند در حاشیه‌ی برگزاری جشن عبادت و شکرگزاری کسب مهارت روخوانی قرآن که در حسینیه جماران با حضور ۳ هزار دانش آموز دختر این شهرستان برگزار شد  گفت: جشن تکلیف، سرآغاز فصل عبادت و بندگی و ارتباط انسان با خداوند متعال است.

او افزود: جشن عبادت و شکرگزاری کسب مهارت روخوانی قرآن دانش‌آموزان دختر پایه سوم، با حضور۳ هزار دانش آموز دختر پایه‌ی سوم مدارس بیرجند، همراه با اجرای برنامه‌های متنوع از جمله برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر با حضور مسئولان استان و شهرستان در حسینیه جماران برگزار شد.

بهدانی بیان کرد: برگزاری جشن تکلیف به منظور تشویق و ترغیب دانش‌آموزان به انجام فرایض دینی انجام می‌شود که خاطره‌ای به یاد ماندنی در اذهان دانش‌آموزان باقی می‌گذارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند اظهار کرد: این جشن مقدمه‌ای برای برقراری ارتباط دانش‌آموزان با خالق هستی است که از امروز در برابر خدا باید با انجام تکلیف دینی از گناه دوری کرده تا آینده خود را بسازند و سعادتمند شوند.

او با اشاره به اجرای طرح ۳۳ روزه روخوانی قرآن کریم تصریح کرد: خواندن عبارات و آیات قرآنی به صورت شمرده و آرام از جمله اهداف برگزاری این طرح است.

بهدانی در خصوص شیوه اجرای این طرح گفت: در طرح ۳۳ روزه روخوانی قرآن سعی می‌شود تا دانش آموزان با استفاده از روش اشاره خوانی، قرآن را آموخته و این کتاب آسمانی را به شکل صحیح و روان قرائت کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند عنوان کرد: این طرح همه ساله برگزار می‌شود و طبق اسناد بالادستی، وظیفه آموزش و پرورش فراهم کردن زمینه لازم برای دستیابی همه دانش آموزان به مهارت صحیح خوانی قرآن کریم است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.