سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رزمایش کمک مؤمنانه به یاد سردار دلها در چهارمحال و بختیاری

همزمان با نهضت خدمت مومنانه در سراسر کشور به یاد حاج قاسم سلیمانی، سی و ششمین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه با توزیع ۳ هزار بسته معیشتی، آزادی ۱۲ زندانی و افتتاح ۳۰ پروژه در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

 فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: همزمان با نهضت خدمت مومنانه در سراسر کشور به یاد حاج قاسم سلیمانی، سی و ششمین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

سردار علی محمد اکبری افزود: به همین مناسبت ۱۵۰ سری جهیزیه کامل به نو عروسان نیازمند استان چهارمحال و بختیاری اهدا می‌شود.

وی ادامه داد: در این رزمایش ۳ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در شهرستان‌های استان چهارمحال و بختیاری که قبلا در بانک اطلاعاتی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ثبت نام شده اند، توزیع می‌شود.

سردار اکبری گفت: همچنین ۳۰ پروژه محرومیت زدایی و عمرانی در سطح استان چهارمحال و بختیاری افتتاح می‌شود و تعداد ۱۲ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد توسط مجموعه سپاه در این ایام آزاد می‌شوند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: از بدو شیوع ویروس منحوس کرونا تاکنون، مبلغ یکهزار و ۳۲۰ میلیارد تومان کمک در قالب رزمایش‌های کمک‌های مؤمنانه جمع آوری و بین نیازمندان استان چهارمحال و بختیاری توزیع شده که جا دارد از مردم ولایتمدار، نهاد‌های حمایتی و فرمانده محترم کل سپاه و ریاست محترم سازمان بسیج مستضعفین تشکر کنم.


بیشتر بخوانید


مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام هم گفت: پروژه‌های محرومیت زدایی و عمرانی که در این ایام افتتاح می‌شوند در زمینه مسکن محرومان، جاده و غسالخانه است.

سرهنگ پاسدار هوشنگ فولادی افزود: در برنامه‌های آتی نیز در قالب قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی علیه السلام، ساخت مسکن مددجویان، آبرسانی شرب و کشاورزی، امنیت غذایی و سامان دهی حاشیه شهر‌ها و ... را در دستور کار داریم.

وی با اشاره به توزیع ۳ هزار بسته معیشتی در این روز بین نیازمندان استان چهارمحال و بختیاری به یاد شهید القدس، حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: این بسته‌های معیشتی شامل؛ برنج، روغن، ماکارانی، رب گوجه، عدس، لپه می‌باشد.

مسئول بسیج سازندگی استان، اهدای ۱۵۰ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند، آزادسازی ۱۲ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد و افتتاح ۳۰ پروژه محرومیت زدایی و عمرانی به همراه ۳ هزار بسته معیشتی را در راستای نهضت خدمت مؤمنانه در سراسر کشور به یاد حاج قاسم دانست که در استان چهارمحال و بختیاری تحت عنوان مرحله سی و ششم رزمایش کمک‌های مؤمنانه در حسینیه امام خمینی (ره) تیپ ۴۴ قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.