سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقش مهم رسانه در افزایش حداکثری مشارکت مردم در انتخابات

رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: نقش رسانه‌ها در خنثی کردن توطئه آفرینی‌های دشمنان انقلاب و تلاش هنرمندانه برای فراهم نمودن شرایط مشارکت باشکوه مردم در انتخابات اسفندماه بسیار مهم و حیاتی است.

 علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: باتوجه به بیانات حکیمانه امسال رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) خطاب به دست اندرکاران انتخابات، در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، رسانه‌ها باید بکوشند تا با آگاهی بخشی اجتماعی، توطئه‌های دشمنان را در مسیر ترویج ناامیدی در جامعه خنثی کنند.

او ادامه داد: ارائه طرح‌ها و برنامه‌های امید آفرین و روشنگر از سوی شورای اطلاع رسانی استان در این رابطه می‌تواند تاثیر گذار باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان یزد در پایان تاکید کرد: اهمیت مشارکت باشکوه مردم در انتخابات اسفندماه و تاثیر آن بر اعتلای ایران عزیز اسلامی در عرصه‌های داخلی و بین المللی دارای اهمیت است و مشارکت همه فعالان عرصه رسانه و اطلاع رسانی به منظور برگزاری انتخاباتی شکوهمند، قانون مدار و سالم تاثیر گذار است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.