سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولید روزانه تخم مرغ در سمنان به ۹۵ تن رسید

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: امروز تولید روزانه تخم مرغ در استان سمنان به ۹۵ تن رسیده است.

محمدرضا قاسمی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ، با اشاره به استفاده از منابع تسهیلاتی برای توسعه واحد‌های تولید مرغ تخم‌گذار و تخم مرغ اظهار کرد: در آینده نزدیک نیز چند واحد پرورش مرغ تخم‌گذار در استان سمنان ایجاد و راه‌اندازی می‌شود.

وی با تأکید بر لزوم تأمین و توزیع مناسب نهاده برای استمرار وضع تولید تخم مرغ در استان سمنان بیان کرد: امروز تأمین گنجاله سویا موردنیاز مرغداری‌ها در استان سمنان به شرایط خوبی رسیده است و این روند همچنان باید ادامه یابد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به نقش مهم تشکل‌های حوزه دام و طیور در رفع مشکلات حوزه فعالیتی خود و افزایش تولید اضافه کرد: تشکل‌های حوزه دام و طیور نقش محوری‌تری را بر عهده دارند تا مسائل اعضای خود را تدبیر کرده و نسبت به تأمین نهاده موردنیاز مرغداری‌ها و بازار فروش محصولات مرتبط با این واحد‌های تولیدی اقدام کنند.

قاسمی با بیان اینکه در خصوص آنفلوآنزای فوق‌حاد پرندگان در استان سمنان مشکلی نداشته‌ایم و گزارشی در این خصوص تاکنون واصل نشده است، افزود: پایش و رصد دقیق مزارع تولید مرغ گوشتی و تخم‌گذار در استان سمنان صورت می‌گیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.