سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیمارستان تخصصی کودکان در چابهار ساخته می‌شود

سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چابهار گفت: با پیگیری‌ها و تفاهم‌نامه‌های انجام شده با بنیادهای خیریه بیمارستان تخصصی اطفال در این شهرستان ساخته خواهد شد.

 ایرج ضاربان سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چابهار  اظهار کرد: بسیاری از عوامل و فاکتورهایی که در واحد بهداشت و درمان اتفاق خواهد افتاد در دست ما نیست و ما تاوان کم‌کاری بسیاری از واحدها را خواهیم داد.

وی با بیان اینکه ما قبول داریم مشکلات مردم در این حوزه زیاد است، تصریح کرد: ما شرمنده مردم هستیم با اینکه در این شرمندگی نقشی نداشتیم؛ اما تلاش خود را جهت رفع این مشکلات خواهیم کرد.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چابهار با اشاره به اینکه در این مدت کوتاه فعالیت‌های خوبی انجام شده است، خاطرنشان کرد: در این مدت اولین تفاهم‌نامه بین دانشکده و بنیاد خیریه محکم منعقد شده برای احداث بیمارستان تخصصی کودکان ۳۲ تختخوابی و زمین آن حدود ۱۰ هزار مترمربع مصوب شده و در بازهٔ زمانی حداقل ۳۶ تا ۶۰ ماه باید ساخته شود و با بیمه دولتی به شهروندان خدمات خواهد داد.

وی ادامه داد: اتفاق دیگری که به دستور وزیر رقم خورد ساخت مرکز تحقیقات گیاهان دارویی دریایی است که در عرض کمتر از یک ماه مصوب شده و در چابهار تحقق خواهد یافت در این مرکز تولید محصولات از جلبک را خواهیم داشت.

ضاربان با اشاره به کمبود نیروی انسانی در بیمارستان امام علی (ع) تصریح کرد: در مورد بیمارستان امام علی (ع) چابهار به این صورت است که  عرضه و تقاضا تناسب ندارد و به همین علت نارضایتی‌هایی وجود دارد به‌عنوان‌مثال همکار زایشگاه ما چند شیفت کار می‌کند و قطعاً دچار خستگی خواهد شد و کیفیت خدمات‌دهی پایین خواهد آمد؛ ولی ما همچنان وظیفه داریم بهترین خدمات را به شهروندان ارائه نماییم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.