سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۶۰ متخلف زیست‌محیطی در چهارمحال و بختیاری به مراجع قضایی معرفی شدند

مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۳۶۰ متخلف زیست محیطی در استان شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

سعید یوسف‌پور مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری با اشاره به افزایش چشمگیر ضریب حفاظتی مناطق زیرپوشش محیط‌زیست استان و تلاش شبانه‌روزی محیط‌بانان، گفت: در سالجاری ۲۹۰ پرونده تخلف زیست‌محیطی در استان صورت‌جلسه و به مراجع قضایی استان معرفی شد که این تعداد در مدت مشابه سال گذشته ۲۷۴ پرونده تخلف زیست محیطی با تعداد ۳۶۴ نفر متخلف بود.

وی اظهار داشت: پرونده تخلف تشکیل شده در بخش‌های شکار، صید غیرمجاز، ایجاد آلودگی و تخریب محیط‌زیست بوده است.

یوسف‌پور به افزایش ۴۵ درصدی کشفیات سلاح و ۱۱ درصدی ادوات شکار و صید در سالجاری نسبت به مدت مشابه اشاره کرد و گفت: در سالجاری ۶۱ قبضه سلاح و در بخش ادوات شکار و صید نیز ۸۲۷ مورد کشف و ضبط شد.

وی افزود: در بخش ضرر و زیان وصول شده نیز بیش از ۲.۵ برابر رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته وجود داشت که رشد شاخص‌ها و افزایش این آمار‌های نشان از تلاش شبانه‌روزی همکاران اجرایی در این استان است.

وی با اشاره به اهمیت حفظ و حراست از محیط‌زیست، از دوستداران محیط‌زیست خواست هرگونه تخلفات زیست‌محیطی را به سامانه ارتباطات مردمی ۱۵۴۰ گزارش دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.