سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحول ساختاری در حوزه بازی‌های رایانه‌ای در دوره جدید

جانشین وزیر فرهنگ گفت: ما در وزارت فرهنگ ارتقا بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای را در دستور کار قرار دادیم.

سید محمد هاشمی، جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیش رویداد نهمین جشنواره بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای ضمن تشکر از مدیریت جدید بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای گفت: یکی از نمود‌های فعالیت‌های پرتحرک و پرنشاط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزاری این جشنواره بعد از چندسال تعطیلی است.

وی افزود: ما در وزارت فرهنگ ارتقا بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای را در دستور کار قرار دادیم و تحول ساختاری و ماموریتی‌اش به شکلی است که بتواند در حوزه بازی و سرگرمی راهبری داشته باشد.

جانشین وزیر فرهنگ با تاکید بر این نکته که یکی از نکات تمرکزی این بنیاد بحث سرمایه گذاری است ادامه داد: یکی از نقاط قوت فرهنگی ما حوزه بازی‌های رایانه‌ای است که هرساله هم شاهد حرکت روبه جلوی آن هستیم و در شرکت‌های ایرانی فعال در این عرصه پیشرفت داشته‌ایم.

هاشمی تصریح کرد: وظیفه نهاد‌های حاکمیتی و سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی این است که در برگزاری هرچه بهتر جشنواره نقش‌آفرینی داشته باشند.

وی در پایان اظهار داشت: یکی از برنامه‌های بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای این است که به کمک وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صندوق اعتباری هنر یک فعالیت ویژه‌ای در بحث سرمایه گذاری در حوزه بازی‌های رایانه‌ای داشته باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.