سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلاهبرداری در پوشش خرید و فروش خودرو در سایت‌های دیوار و شیپور

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از دستگیری کلاهبردار مجازی در پوشش خرید و فروش خودرو در سایت‌های دیوار و شیپور خبر داد.

سرهنگ محمود کلوانی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه گفت: افزایش روز افزون استفاده کنندگان از فضای مجازی و سایت‌های خرید و فروش، این فرصت را به سودجویان داده است تا بتوانند در بستر اینترنت اعمال مجرمانه خود را به ثمر رسانده و از کاربران اینترنت، کلاهبرداری کنند.

او افزود: در پی وقوع چندین فقره کلاهبرداری با انتشار آگهی‌های تبلیغاتی خرید و فروش خودرو در سایت‌هایی مانند دیوار و شیپور و جلب اعتماد مشتریان، مبالغی را به عنوان هزینه ثبت‌نام از آن‌ها اخذ کرده و پس از دریافت وجه، دیگر پاسخگو نبوده و با این روش از آنان کلاهبرداری می‌کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی و فنی، متهم به کلاهبرداری که در این فقره بیش از ۱۰۰ میلیون تومان به جیب زده بود، شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر شدند.

سرهنگ کلوانی از استرداد وجه کلاهبرداری شده به مالباختگان خبر داد و افزود: متهم که اهل یکی از استان‌های شمال شرق کشور است پس از دستگیری با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه به شهروندان توصیه کرد: در صورت مواجهه با چنین تبلیغاتی، قبل از واریز هرگونه وجه، ابتدا آدرس و هویت انتشار دهنده آگهی را مورد بررسی و قرار داده و پس از اطمینان از صحت و سقم موضوع، اقدام کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.