سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۸۶ میلیارد ریال برای حمایت از بیماران سرطانی در لرستان اختصاص یافت

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) لرستان گفت: ۸۶ میلیارد ریال برای ۸۶ سهمیه در طرح حمایت از بیماران سرطانی استان اختصاص یافته است.

مجید طائف در دیدار با محسن اسدبیگی مدیرکل بیمه سلامت لرستان اظهار کرد: بیماران با شرایط مربوط به ستاد اجرایی، به بیمارستان امید برکت تهران معرفی خواهند شد و هزینه درمان تا سقف یک میلیارد ریال به هر بیمار پرداخت می شود.

وی اضافه کرد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از سه بنیاد احسان، برکت و ۱۵ خرداد تشکیل شده است و فعالیت خود را در سطح استان انجام می‌دهد.

وی با اشاره به فعالیت در حوزه آموزش و پرورش افزود: سال گذشته ارائه خدمات به حوزه آموزشی با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال بوده و در سال جاری به ۵۴۰ میلیارد ریال افزایش پیدا کرده است که این خدمات شامل بسته های کنکور، کمک مدرسه نمونه دولتی، کمک به فهم و درک دانش آموزان در مقطع ابتدایی می‌باشد.

طائف همچنین با اشاره به فعالیت در حوزه زیرساختی گفت: برای احداث و ساخت مدارس کپرنشین، سنگ چین و چادری از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۴۰ میلیارد ریال هزینه برای نوسازی و مدارس استان پرداخت شده است. وی همچنین یادآور شد: هم اکنون در محلات شهرستان‌های خرم آباد، بروجرد، دورود و الیگودرز مراکزی تحت عنوان خانه احسان وجود دارد که برای آنها بر اساس طرح‌های واجد شرایط اعتبار جذب می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.