سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث ۱۰۰۰ واحد مسکن به همت ستاد اجرایی امام (ره) در اردبیل

مدیرعامل شرکت توسعه‌گران عمران ستاد اجرایی حضرت امام خمینی (ره) گفت: یک‌هزار واحد مسکن در استان به همت ستاد اجرایی امام و در قالب نهضت ملی در حال احداث است.

محمدجواد اسماعیلی در جریان افتتاح ۲۱۰ واحد مسکن اندیشه ۲ اردبیل در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ستاد اجرایی امام به عنوان کارگزار صفر درصد در طرح نهضت ملی مسکن به ساخت واحد‌های مسکونی کمک می‌کند.

او تصریح کرد: ۳۵ هزار واحد مسکن در کشور در قالب نهضت ملی با همت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در حال احداث است که این واحد‌ها با کیفیتی مناسب ساخته و تحویل متقاضیان می‌شود.

مدیرعامل شرکت توسعه‌گران عمران ستاد اجرایی حضرت امام خمینی (ره) گفت: ۳۵ هزار واحد مسکونی احداثی ستاد اجرایی امام در ۲۷ استان مراحل اجرایی مختلفی را سپری می‌کند و به طور میانگین با پیشرفت ۵۰ درصد در حال انجام است.

اسماعیلی افزود: بخشی از این واحد‌ها امسال و مابقی نیز در سال آینده تکمیل و تحویل متقاضیان خواهد شد تا ستاد اجرایی امام بتواند به وظیفه انقلابی و جهادی خود در این حوزه به عنوان کارگزار صفر درصد عمل کند.

او در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: سهمیه استان اردبیل ساخت یک‌هزار واحد مسکن است که ۱۸۰ واحد آن اسفند سال گذشته تکمیل و تحویل متقاضیان شد و امروز نیز در قالب سایت اندیشه ۲ اردبیل، ۲۱۰ واحد و خیابان داروپخش اردبیل ۱۵۰ واحد تکمیل و بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت توسعه‌گران عمران ستاد اجرایی حضرت امام خمینی (ره) اضافه کرد: ۲۱۰ واحدی اندیشه ۲ اردبیل به نام شهید پیران و ۱۵۰ واحدی خیابان داروپخش به نام شهید پاریاب نامگذاری شده تا این واحد‌ها با متراژ ۹۰ متر و با قیمت تمام شده مناسب تحویل داده شود.

اسماعیلی بیان کرد: در کلیه این پروژه‌ها سعی کردیم تا مصالح درجه یک، با کیفیت و با نشان استاندارد استفاده کنیم که همه آن‌ها تولید داخل هستند.

او در ادامه سخنان خود یادآور شد: کلیه واحد‌ها با انشعابات آب، برق، گاز، فاضلاب و آسفالت و روشنایی معابر تکمیل و تحویل متقاضیان شده است.

مدیرعامل شرکت توسعه‌گران عمران ستاد اجرایی حضرت امام خمینی (ره) تصریح کرد: بخش عظیمی از این اقدامات خارج از تعهدات ما بوده، اما سعی کردیم با همراهی وزارت نیرو، نفت و شهرداری‌ها کلیه کار‌های مربوط به زیرساخت واحد‌های مسکونی را انجام داده و این پروژه‌ها را آماده تحویل متقاضیان دهیم.

اسماعیلی گفت: متقاضیان تنها با سلیقه شخصی خود کابینت را نصب و در واحد مسکونی سکونت می‌کنند.

او افزود: علاوه بر نظارت نظام مهندسی ساختمان، نظارت عالیه‌ای را نیز از سوی راه و شهرسازی بر روند اجرای این پروژه‌ها شاهد بودیم تا با کیفیتی مناسب تحویل متقاضیان شود.

مدیرعامل شرکت توسعه گران عمران ستاد اجرایی حضرت امام خمینی (ره) بیان کرد: در این پروژ‌ها از سیستم اطفای حریق و سایر تأسیسات ایمنی استفاده شده تا در مواقع بروز خطر بتوان آسیب‌ها را به حداقل رساند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.