سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۳۰ هکتار از اراضی ملی پرونده کوه‌خواری بهبهان رفع تصرف شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهبهان گفت: ۱۳۰هکتار از اراضی ملی این شهرستان در پرونده‌ای موسوم به کوه‌خواری به بیت المال برگشت.

محمد ضیایی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهبهان گفت: در پرونده‌ای موسوم به کوه‌خواری در منطقه پشکر با ابطال اسناد صادر شده، ۱۳۰ هکتار از اراضی طبیعی و بکر اطراف سد مارون (منطقه پشکر) به بیت المال بازگردانده شد.
وی گفت: منطقه پشکر از جاذبه‌های گردشگری شهرستان بهبهان است که در سال‌های اخیر افراد سودجو با نفوذ در برخی ادارات و دستگاه‌ها، اقدام به اخذ سند رسمی کرده‌اند.

ضیایی اظهار کرد: با اعاده دادرسی و رای صادره از شعبه سوم دادگاه عمومی حقوقی اسناد صادره باطل شدند.

ایجاد انبار اموال تملیکی در بنادر جنوبی خوزستان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان در نشست با دادستان‌های ماهشهر، بندر امام (ره)، آبادان و مدیران کل گمرک استان و تعزیرات حکومتی بر تسریع در تعیین تکلیف کالا‌های متروکه و رسوبی در بنادر و گمرکات تاکید کرد.

صادق جعفری چگنی با تاکید بر تسریع بر ترخیص کالا از بنادر و جلوگیری از هدر رفت بیت‌المال افزود: مقرر شده تا انبار‌های جدیدی توسط سازمان اموال تملیکی در بنادر جنوبی استان ایجاد شود.

وی گفت: باتوجه به نظرات کارشناسی صورت گرفته و در راستای صیانت از سلامت مردم، بخشی از کالا‌های رسوبی توسط مرجع قانونی در هفته جاری معدوم و انبار‌ها تخلیه می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۱۹ ۱۱ دی ۱۴۰۲
چه اداراتی زمینی ملی ومنابع طبیعی را به نام افراد شخصی سند می‌زنند که بعدا دادگاه آن را باطل کنه لطفا پیگیری کنید