سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحریم انتخابات از فتنه‌های جدید دشمن

امام جمعه بخش بهمن شهرستان مهردشت گفت: فتنه‌ها تمامی ندارد و فتنه جدید دشمن تحریم انتخابات است.

علیزاده امام جمعه بخش بهمن در اجتماع بزرگ مردم مهردشت به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی و گرامیداشت شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی که در تکیه حضرت ابوالفضل و علی اصغر (ع) شهر مهردشت برگزار شد گفت: فتنه‌های دشمن تمامی ندارد و امروز در آستانه انتخابات هستیم و فتنه دشمنان خارجی و عوامل آن‌ها در داخل، تحریم انتخابات است و دشمنان در تلاشند تا حضور مردم را در پای صندوق‌های رأی کمرنگ کنند.

او افزود: از سال ۸۸ تا به امروز شاهد فتنه‌های مختلف دشمن بوده ایم و باید گوشمان به دهان ولایت و رهبری باشد تا در دام دشمن گرفتار نشویم. 

امام جمعه بخش بهمن با اشاره به سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: شهید سلیمانی مطیع ولایت بود، به معنای واقعی کلمه، ولایتمدار بود نه ولایت شعار، به جهت همین ولایتمداری و اخلاص و خدا محوری و رسیدگی به مردم، عزیز دل‌ها و عاقبت به خیر گردید.

حجت الاسلام علیزاده  در پایان این مراسم بیان کرد: در طول تاریخ افراد به جهت بی بصیرتی گرفتار فتنه شده و مقابل امامشان ایستادند و در فتنه ۸۸ عده‌ای از خواص، کشور را به لبه پرتگاه بردند و اگر درایت مقام معظم رهبری و حضور به موقع مردم در صحنه نبود، کشور سقوط می‌کرد. 

مولودی خوانی مدافع حرم محسن ولایتی، توزیع غذای گرم و اجرای گروه سرود ترنم ظهور از دیگر برنامه‌های فرهنگی این مراسم بود.


 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.