سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشد ۴۰ درصدی ترانزیت کالا در پایانه‌های مرزی کشور

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: در حال حاضر با رشد ۴۰ درصدی ترانزیت کالا در پایانه‌های مرزی کشور رو به رو هستیم.

داریوش امانی در مراسم افتتاح پروژه‌های راهداری در اردبیل گفت: رشد ۴۰ درصدی ترانزیت کالا در دولت سیزدهم و با تلاش همه‌جانبه و تعامل با کشورهای همسایه اتفاق افتاده است.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به راه‌اندازی پنج گذرگاه در مسیر ایران با جمهوری آذربایجان اشاره کرد و افزود: با راه‌اندازی این گذرگاه، مشکل تردد خودرو‌های سنگین برطرف شده و نوبت‌دهی را به صورت مکانیزه شاهد خواهیم بود.

او با بیان اینکه در ۲۶ پایانه مرزی کشور سیستم نوبت‌‎دهی مکانیزه راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: با این اقدام دیگر شاهد تراکم تردد خودرو‌های سنگین در پایانه‌های مرزی نخواهیم بود.

امانی از تلاش‌های مدیران، کارکنان و راهداران پرتلاش استان اردبیل در تکمیل و راه‌اندازی پروژه‌های متعدد قدردانی کرد و افزود: در سایه تلاش نیرو‌های راهداری و متخصصان پارسال یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان و امسال نیز به ارزش یک‌هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان بهره‌برداری از پروژه‌های راهداری را در استان اردبیل شاهد بودیم.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: حل مشکل معیشتی و تبدیل وضعیت راهداران در دستور کار وزارت راه و شهرسازی است و در کنار آن برای استان اردبیل به عنوان چهارمین استان کشور مجوز خرید ۵۰ دستگاه ماشین‌آلات را صادر کردیم.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.