سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی جاذبه‌های گردشگری ورودی‌های مازندران در نمایشگاه بین‌المللی تهران

جاذبه‌های گردشگری ورودی‌های مازندران در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران معرفی می‌شود.

حسین ایزدی مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: جاذبه‌های گردشگری ورودی‌های استان مازندران در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌وابسته تهران معرفی می‌شود.

او با بیان اینکه مازندران امسال برای نخستین بار با تم سبز در نمایشگاه حضور خواهد داشت، افزود: سفر در واقع از جاده و مسیر‌های ورودی شروع می‌شود اما متاسفانه در برنامه‌ریزی‌های سفر چندان جایگاهی ندارد.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از اعلام آمادگی ۲۵ فعال گردشگری تاکنون در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری خبر داد و گفت: تمامی جاذبه‌های گردشگری که در مسیر جاده‌ها و ورودی‌های استان قرار دارد و کمتر به آن پرداخته شده است در این دوره نمایشگاه معرفی می‌شود.

ایزدی از نمایشگاه‌ها به عنوان یکی از بهترین شیوه‌های تبلیغاتی و معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها به ویژه در زمینه گردشگری برشمرد و افزود: این نمایشگاه بهترین فرصت برای شهرداری‌هاست تا پتانسیل‌های شهری و منطقه‌ای خود را در قالب پکیج‌های گردشگری عرضه کنند.

او نقش بخش خصوصی در حوزه‌های سرمایه‌گذاری و معرفی خدمات ارائه شده بسیار با اهمیت برشمرد و گفت: بخش خصوصی با حضور در نمایشگاه‌های گردشگری می‌تواند علاوه بر معرفی تاسیسات و واحد‌های مورد بهره‌برداری خود، با بخش خصوصی کشور‌های حاضر به توافقاتی برای همکاری‌های دو جانبه برسد و زمینه ورود بیشتر گردشگران خارجی به کشور را فراهم کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران به نقش دفاتر خدمات گردشگری و تورگردان‌ها در نمایشگاه‌ها اشاره کرد و افزود: افزایش روابط بخش خصوصی به ویژه انجمن دفاتر خدمات مسافرتی، انجمن تورگردانان، جامعه هتل‌داران و سایر تشکل‌های صنفی با همتایان خارجی خود می‌تواند در افزایش ارتباطات گردشگری، تعریف تور‌ها و رونق گردشگری برای هر دو طرف موثر باشد و موفقیت در این روند نیز در نحوه حضور دفاتر خدمات گردشگری خلاصه می‌شود.

هفدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع بین‌المللی تهران ۲۳ الی ۲۶ در تهران برگزار خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.