سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری همایش بصیرت و روشنگری در تبریز

به مناسبت نهم دی ماه و با مشارکت سپاه ناحیه ویژه غدیر همایش بصیرت و روشنگری در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار شد.

آقای شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در همایش بصیرت و روشنگری ضمن گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی گفت: جایگاه و نقش آذربایجان و تبریز در عرصه‌های مختلف اسلام و انقلاب بسیار ارزشمند است. 

 نماینده مقام معظم رهبری در موسسه کیهان جهاد تبیین را از منویات رهبر معظم انقلاب و ضرورت جامعه دانست و گفت: بعد از پیروزی انقلاب به رهبری امام راحل و ملت عزیز اسلام ناب محمدی بر کرسی حاکمیت نشست و داستان دشمنی دشمنان از همین جا شروع شد.

وی یکی از ویژگی‌های اسلام ناب را ظلم ستیزی برشمرد و افزود: بصیرت و شناخت حق از باطل یک بخش است، اما بخش مهمتر و سخت‌تر شناخت حق از حق نما‌ها و تفکیک و تشخیص آب از سراب است.

آقای شریعتمداری تصریح کرد: بعد از عملیاتی شدن انقلاب اسلامی اولین اتفاقی که افتاد این بود که نظام سلطه مقاب اسلام قد علم کرد و درگیری ماهوی انجام گرفت چون موجودیت انقلاب موجودیت سلطه را به چالش کشید.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با تاکید بر اینکه کم کاری‌ها زمینه فتنه را ایجاد می‌کند گفت: فتنه‌ها وقتی از راه می‌رسند شبهه ایجاد می‌کنند و وقتی می‌روند بصیرت می‌آفرینند فتنه داستانی است که باید از انتها خوانده شود ما با خواندن حماسه ۹ دی باید برای امروز بصیرت داشته باشیم.

سرهنگ گل محمدزاده جانشین فرمانده سپاه عاشورا گفت: نهم دی روزی است که یکی از بزرگترین حماسه‌های کشور در آن اتفاق افتاد و روزی است که به عنوان بصیرت و میثاق امت با ولایت نام گرفت.

وی افزود: در این روز تمامی نقشه‌های دشمنان انقلاب نقش بر آب شد و این در سایه رهنمود‌های مقام معظم رهبری و بصیرت و آگاهی ملت بدست آمد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.