سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم خبر داد

نامگذاری مسیر پردیسان - ورجان به نام شهید مظفری نیا

مقیمی گفت:جاده پردیسان ورجان به نام شهید مقاومت شهروز مظفری نیا نامگذاری شده است و امیدواریم با تبلیغات میدانی هر چه سریعتر این نامگذاری در بین مردم رواج پیدا کند. 

ابوالقاسم مقیمی، معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم در جلسه هماهنگی چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی همزمانی سالروز ولادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) و شهادت حاج قاسم سلیمانی را فرصت مناسبی برای نشر معارف اهل بیت و انقلاب اسلامی عنوان کرد.

وی گفت: جاده پردیسان ورجان به نام شهید مقاومت شهروز مظفری نیا نامگذاری شده است و امیدواریم با تبلیغات میدانی هر چه سریعتر این نامگذاری در بین مردم رواج پیدا کند. 

ایستادگی مردم مقابل فتنه گران در ۹ دی 

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع)قم نیز در این جلسه به سالروز حماسه ۹ دی پرداخت و گفت: در ۹ دی مردم ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی مقابل فتنه دشمنان ایستادند چرا که دشمنان به دنبال ایجاد آسیب رساندن به ساحت ولایت بودند. 

سردار محمد رضا موحد گفت: امروز منطقه غرب آسیا با محور مقاومت شکل گرفته و ما شاهد قدرت ولایت برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی هستیم. 

وی به جایگاه ویژه قم هم اشاره کرد و گفت: قم شهر قیام و اقامه است و همواره مورد هجمه دشمن قرار گرفته و برای مقابله با این هجمه‌ها باید علاوه بر فضاسازی بصری با جهاد تبیین و روشنگری در حوزه جوانان و نوجوانان فعال بود.

سردار موحد گفت:در هفته مقاومت (۱۲ تا ۱۷ دی ماه) بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی و اعتقادی با عنوان «شهید القدس» در قم برگزار می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.