سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی بازارچه‌های صنایع دستی در ورودی شهر‌های کرمانشاه

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه، از پیگیری برای ایجاد بازارچه‌های صنایع دستی در ورودی شهر‌ها خبر داد.

داریوش فرمانی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه ، از پیگیری برای ایجاد بازارچه‌های صنایع دستی در ورودی شهر‌ها خبر داد و گفت : اگر راه و شهرسازی، شهرداری‌ها و منابع طبیعی زمین مناسب در ورودی شهر‌ها در اختیار میراث قرار دهند، اقدام به ساخت بازارچه صنایع دستی خواهیم کرد.

وی بازار فروش را از دغدغه عمده تولیدکنندگان صنایع دستی دانست و افزود: با ایجاد این بازارچه‌ها با توجه به اینکه در مسیر اربعین هستیم فرصت خوبی برای فروش محصولات صنایع دستی فراهم خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: همچنین در قالب نمایشگاه فصلی و بازارچه‌های موقت در تلاش هستیم فضایی ایجاد کنیم که هنرمندان و صنعتگران و در این بازارچه‌های موقت محصولات خود را به فروش برسانند.

وی از تلاش و پیگیری عرضه محصولات صنایع دستی و معرفی میراث‌فرهنگی و گردشگری استان در بخش مرکزی و اقلیم کردستان عراق سخن گفت و افزود: کار دیگری که در این راستا داریم پیگیری می‌کنیم برپایی نمایشگاه‌های در عراق است که اگر همکاری لازم در استان صورت گیرد به صورت دوره‌ای نمایشگاه‌هایی در اقلیم برپا خواهد شد تا صنعتگران بتوانند محصولات خود را به فروش برسانند.

فرمانی با اشاره به فعالیت بیش از ۶۰ رشته صنایع دستی در استان، گفت: اولویت خاصی برای شرکت در نمایشگاه‌ها نداریم، چون تمامی رشته‌های صنایع دستی برای ما مهم هستند، لذا شرکت در نمایشگاه‌ها محدودیت خاصی ندارد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.