سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استفاده بیش از هزار دانش آموز قزوینی از اتوبوس رایگان

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین از جابه جایی بیش از هزار دانش آموز قزوینی در راهپیمایی روز بصیرت و میثاق با ولایت خبر داد. 

سید محمد مهدی تقوی مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین گفت: بیش از هزار دانش‌آموز قزوینی در سالروز حماسه ۹ دی و راهپیمایی روز بصیرت و میثاق با ولایت از اتوبوس‌های رایگان استفاده کردند.

تقوی افزود: اتوبوس‌ها از ساعت ۹:۳۰ صبح امروز از مدارس مختلف به انتقال دانش آموزان به مکان راهپیمایی اقدام کردند.

وی تصریح کرد: دانش آموزان با کمک اتوبوس‌های شهرداری از مدارس شهدای حسن‌پور، هنرستان فرزانه، اندیشه سبز، علوم و معارف صدرا ۲، تربیت، مجابی، شهیدان شالباف، علوم و معارف صدرا، شهید سلیمانی ۲، حضرت خدیجه، شاهد قایم، علامه جعفری، دبیرستان باریک‌بین، هنرستان ارم و سایر مدارس ناحیه یک و ۲ آموزش و پرورش قزوین به مراسم راهپیمایی اعزام شدند.

تقوی با بیان اینکه این خدمات تا پایان مراسم ادامه دارد، اظهارکرد: فراهم کردن زمینه حمل و نقل رایگان اقشار مختلف اجتماعی در مناسبت‌های ملی و مذهبی از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان اتوبوسرانی شهرداری است.

این مسئول خاطرنشان کرد: حماسه ۹ دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری در افتخارات مردم ایران اسلامی است که همه وظیفه داریم به اندازه توانایی در این شکوه اجتماعی مشارکت کنیم.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین یادآور شد: برای رفاه حال شرکت کنندگان در مراسم ۹ دی ضمن تخصیص ناوگان مخصوص، نسبت به تقویت خطوط عبوری و منتهی به میدان میر عماد نیز اقدام شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.