سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رزمایش گردان‌های امام حسین (ع) تیپ ۴۸ فتح در ارتفاعات بهمئی

رزمایش تاکتیکی گردان‌های امام حسین (ع) تیپ ۴۸ فتح با اجرای برنامه‌های مختلف نظامی، فرهنگی و عقیدتی در منطقه قلعه نادر و ارتفاعات بهمئی برگزار شد.

جانشین تیپ ۴۸ فتح این استان هدف از برگزاری اردوی صحرایی بسیجیان را ارتقاء آمادگی روحی ، دفاعی، رزمی ، فرهنگی و معنوی بسیجیان عنوان کرد و گفت: بسیجیان با اجرای برنامه‌های مختلف نظامی، فرهنگی، عقیدتی، امداد رسانی و درمانی، یادگیری روش‌های نوین دفاعی، رعایت اصول آفند و پدافند خود را برای دفاع از میهن در برهه های خاص آماده می کنند.

سرهنگ پاسدار امین قلی پور با بیان اینکه ، گردان امام حسین (ع) برای آمادگی هر چه بیشتر , تمرینات تاکتیکی خود را در منطقه عمومی قلعه نادر در 10 کیلومتری شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی برگزار کردند افزود: بسیجیان در این رزمایش ضمن یادگیری روش‌های نوین دفاعی، رعایت اصول ۹ گانه پدافند غیر عامل را نیز فرا گرفتند و در برنامه های مختلف آموزشی شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه ، رزمندگان گردان‌های امام حسین تیپ 48 سپاه استان در این رزمایش تازه‌ترین روش‌های رزمی را تمرین و مرور کردند گفت: این رزمایش با برنامه فراخوانی، حفظ انسجام سازماندهی و آموزش بسیجیان علیه اهداف فرضی ودشمن با رمز یا فاطمه زهرا (س) به مدت یک روز به صورت تئوری و عملی و با حضور بیش از 200 نفر از بسیجیان سازمان یافته، باهدف حفظ آمادگی نیرو‌ها وبالابردن توان رزمی با استفاده ازسلاح‌های سبک و نیمه سنگین برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی هم هدف از برگزاری این رزمایش را ارتقای سطح آمادگی و افزایش سطح توانمندی‌های رزمی بسیجیان شهرستان ذکر کرد و گفت : اجرای عملیات فرضی ، انسچام و ساماندهی نیروها ، میثاق با منویات مقام معظم رهبری و به رخ کشاندن توانمندی‌های گردان‌های مردم پایه بسیج به دشمنان ، از مهمترین اهداف این رزمایش است.

سرهنگ مهدی غلامی نژاد با بیان اینکه ، در این رزمایش علاوه بر اجرای عملیات های نظامی، برنامه‌های فرهنگی و سیاسی با موضوع جهاد تبیین اجرا شد افزود: بسیجیان در قالب گردانهای امام حسین(ع) به منظور بالا بردن توان رزمی و دفاعی خود در این منطقه عمومی مستقر شدند و دراین مدت با تمرین های مختلف و تاکتیکیهای رزمی ، توان دفاعی و رزمی خود را افزایش خواهند داد.

وی گفت: بسیجیان شرکت کننده در این رزمایش در تمرینات تاکتیکی، دفاعی و تهاجمی از جمله ستون کشی، تک ، کمین و ضد کمین، عملیات حمله به هدف شرکت کردند که این رزمایش با حضور مسئولان و بازرسان ویژه تیپ ۴۸ فتح استان برگزار شد و شرکت کنندگان در این برنامه آمادگی ۱۰۰ درصدی برای نبرد با دشمنان، را اعلام کردند.

گفتنی است برخی از فرماندهان تیپ 48 استان ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی و تعدادی از مسئولین شهرستان از تمرینات تاکتیکی بسیجیان در این رزمایش بازدید کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.