سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر قرارگاه مردمی جهاد تبیین:

برای ظهور علمداری کنید

حجت الاسلام خوش نظر گفت: اگر می‌خواهید فرزندان حاج قاسم باشید، باید علمداری برای ظهور کنید و مکتب فدایی پرور در رکاب ولایت را داشته باشید.

در آستانه سالروز شهادت سردار دل‌ها، اجتماع بزرگ فرزندان حاج قاسم و مادران قهرمان پرور با حضور امام جمعه کوهبنان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، معاون فرماندار، جانشین انتظامی، بخشدار مرکزی، معاونین آموزش و پرورش و نماینده روحانیون و کارشناس اداره تبلیغات اسلامی، جمعی از بسیجیان در سالن اجتماعات استاد شهید مرتضی مطهری کوهبنان با مساعدت آموزش و پرورش و ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام سید علی خوش نظر دبیر قرارگاه مردمی جهاد تبیین گفت: مردم در آخر الزمان ترس از حکومتی دارند که تاریخ انقضای آنان به سر می‌رسد که امروز شاهد افول و نابودی رژیم صهیونیستی هستیم.

وی تصریح کرد: گرانی، مرگ‌های ناگهانی و پی در پی، کسادی کسب و کار و ... از نشانه ‌های آخرالزمان است.

حجت الاسلام خوش نظر افزود: امام زمان (عج) حاضر است؛ لذا باید برای دیدن او موانع را برداریم و حاج قاسم نیز آمد، موانع را برداشت و بین مردم در جای جای جهان همدلی ایجاد کرد.

وی بیان داشت: حاج قاسم از شروع جنگ تا لحظه شهادت در میدان معرکه بود؛ پس باید تلاش کنیم همچون سردار دل‌ها در راستای همدلی اجتماعی گام برداریم و دست دیگران را بگیریم.

دبیر قرارگاه مردمی جهاد تبیین گفت: دلیل دشمنی و کینه دشمنان با ایران اسلامی این است که از هویت اسلامی و ایرانی هراس دارند؛ زیرا یک چهارم یاران حضرت ولی عصر (عج) ایرانی هستند.

وی تاکید کرد: بر اساس روایات پیامبر اکرم (ص) قیام ایرانی‌ها را محکوم به شکست نمی‌داند؛ چون ما از نسل سلمان فارسی هستیم.

حجت الاسلام خوش نظر افزود: اگر می‌خواهیم فرزندان حاج قاسم باشیم، باید ضمن  علمداری برای ظهور، تلاش کنیم زنان ام البنین آخر الزمان باشیم و مکتب فدایی پرور در رکاب ولایت را داشته باشیم.

وی ابراز داشت: حاج قاسم فدایی ولایت بود، تمام زندگی خود را فدا کرد تا مردم را در مسیر ظهور بسیج کند و در نهایت در همین مسیر به شهادت رسید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.