سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امضای توافقنامه اجرای طرح ملی فیبرنوری با شهرداران ۴۳ شهر اصفهان

توافقنامه اجرای طرح ملی فیبرنوری با شهرداران ۴۳ شهر در استان اصفهان امضاء شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات اصفهان در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبرنوری منازل و کسب و کار‌ها در شهرستان نجف‌آباد گفت: از مجموع ۱۱۴ شهر استان تاکنون توافقنامه اجرای طرح ملی فیبرنوری منازل و کسب و کار‌ها با شهرداران ۴۳ شهر امضاء شده است.

جعفر مطلب زاده  افزود: تاکنون در ۹ شهر خمینی شهر، شاهین شهر، خوانسار، گلپایگان، بهارستان، مبارکه، مجلسی، فولادشهر و داران عملیات حفاری و فیبرگذاری ابن طرح توسط اُپراتور‌های آسیاتک، شاتل، فناپ و ایرانسل شروع شده است.


او با بیان اینکه طرح فیبرنوری در نجف آباد با طراحی ۲۲۰ کیلومتر شبکه آغاز شده  اظهار داشت: در چارچوب اجرای این طرح نزدیک به ۲۶۰ کیلومتر حفاری و داکت گذاری و ۷۵ کیلومتر فیبرگذاری (شوت فیبرنوری) در سطح استان انجام شده است.

مُطلب زاده بیان کرد: تحقق این طرح ملی، محدودیت‌های شبکه توزیع درون شهری برای دسترسی به اینترنت پُرسرعت را برطرف می‌کند و مشترکان می‌توانند  اینترنت بر بستر فیبر نوری را با سرعت چند ده برابر سرعت اینترنت ADSL تجربه کنند.


مُطلب زاده با اشاره به راه‌اندازی قُطب مرکز داده در فولادشهر گفت: این طرحبرای شرکت‌های فناور و بخش خصوصی بستر انتقال داده با سرعت بالا را فراهم و در استان و منطقه تحول ایجاد می‌کند.

او گفت: این طرح ملی با کمک دفتر امور شهری استانداری در سطح استان اصفهان اجرا شده است.

عملیات اجرایی طرح فیبرنوری منازل و کسب و کار‌ها در شهر نجف آباد بعنوان دهمین شهر استان اصفهان آغاز شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.